Gå til innhold

Omtale av Cooltek Hurricane (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FredericC: Er ingenting spesielt som gjør at denne musen blir omtalt bortsett fra at vi ønsket å gjøre en test på den. Vi forsøker så godt vi kan å nå over alt som burde bli testet, men som med mange andre ting strekker ikke tiden til.

 

Hva var det med Hurricane som gjorde at du syntes den bare ble en vanlig grå mus?

 

DaWeed: Grunnen til at det jeg nevnte om G5 ikke kom med i dens omtale, beror rett og slett på at vi ikke har testet den :)

Lenke til kommentar
Etter at lasermusen Hurricane ble lansert for noen måneder tilbake, er den Coolteks nyeste frieri til en voksende spillermasse samtidig som den går rett i strupen på gigantene i industrien: Microsoft og Logitech.

Jeg savner vel Razer i denne setningen. Greit nok at Microsoft og Logitech sikkert er større firmaer enn Razer begge to, men når det er snakk om mus laget spesielt for spilling er det jo først og fremst Logitech og Razer folk pleier å snakke om her i forumet i allefall.

Lenke til kommentar

Hva var det med Hurricane som gjorde at du syntes den bare ble en vanlig grå mus?

5763500[/snapback]

 

Vel, synes ikke designet var spenstig, og synes ikke den kunne skilte med noe som gjorde den spesiell, hverken i design, nyvinnigner eller funksjoner. Stiller meg også tvilsom til laseren, da jeg i en artikkel om mus på tomshardware.com leste at billige mus med høy DPI ofte bruker en sensor som er beregnet på lav DPI, som 800, og bare skrur denne opp, noe som fører til en unøyaktig mus.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

denne musa er ikke det spor dårli ...kjøpte musa pga den var enkel og rimelig i pris og angrer ikke i det hele tatt.......jeg gamer både css cs1.6 doom unreal quake osv så resposn er et must.....og denn musa takler dette i tilleg til at den er lett veier ca 90 gr og det ser jeg som en fordel....vil ikke bruke ei mus som veier over 200gr.....og hvem er vel egentlig interresert i en mus med masse lys....

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...