Gå til innhold

Vifteløst fra Asus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette kommer til å ta mye plass og sikkert bli svært mye vekt i. (ihvertfall ifølge illustrasjonen).

lurer på om en del produsenter ikke tenker på at det er folk som bruker pci kort også... eller på at det er de som bruker sli. avstanden mellom kortene er ikke stor. en kjøler av det kaliberet tar sikkert opp 2-3 sloter under skjermkortet.

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar feil er dette versjonen under 7800?og den passer greit til spilling?

 

Ser uansett bra ut uten vifte, men tenker jeg går for POV, m/vifte ;)

5730606[/snapback]

 

 

Du kan jo ta en titt på ulike tester av 7600 å se

selv hva du synes, som jeg sier hadde 2 slike i SLI vært

det ultimate vis det går da. Klokkefrekvensen er jo på

hele 5xx/14xx eller jo så, den funker nok bra til spilling

hvis du ikke krever 1600x1200 AA/AF :)

Lenke til kommentar
Kor lang tid trur dykk det vil ta før dette kjem på markedet? Eg skal kjøpe ny PC, og det kortet ser bra ut for mitt behov.

5731154[/snapback]

Kort med de nye brikkene har rast ut på markedet i går og i dag. Jeg antar at hvis det ikke er tilgjengelig allerede så kommer det sikkert om ikke mange dagene eller ukene.

 

PS. Bruk heller fritekstsøket i prisguiden enn å klikke deg inn på skjermkort-kateogorien osv. Det tar ofte timer eller dager før ferske produkter legges inn i prisguiden.

Lenke til kommentar

Dette er ikke overraskende i det hele tatt.

I infoen om 7600GT GPUen står det at den er pin til pin kompitabel med 6600GT, DVS at produsentene bare kan sette på ny GPU og minne på 6600GT kortene, og shippe dem ut for salg.

 

Asus har jo 6600GT silencer, så det var ganske logisk at 7600GT silencer kom og.

 

Ytelsen ligger midt mellom 6800GS og 7800GT sånn ca. et godt kjølp hvis det kommer under 1900 med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...