Gå til innhold

Catalyst 6.3 ute.


Humbo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

New Features

This release of Catalyst® introduces the following new features:

 

* Overlay Theater Mode Enhancement

* Avivo™ Video Converter

 

Overlay Theater Mode Enhancement

This release of the Catalyst® introduces an enhancement to the Overlay Theater mode found in the Catalyst® Control Center. This enhancement allows for higher resolution than the current desktop setting to be available for the Overlay Theater mode.

 

Avivo™ Video Converter

This release of Catalyst® introduces the Avivo™ Video Converter. The Avivo™ Video Converter is a transcoder tool that provides a quick and easy way of converting videos from one format to another. The Avivo™ wizard found in the Catalyst® Control Center, allows the user to select the input file, and output format, along with the quality level and file location. The Avivo™ Video Converter accepts a wide variety of file formats as a source, and outputs to file formats such as MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4/DivX, WMA, H.264/AVC and more. Click on How to use the Avivo™ Video Converter, for more information.

 

Performance Improvements

As with most Catalyst® releases, performance has increased in various situations.

 

* 3DMark05: Pixel Shader test runs as much as 1-2% faster, primarily when Anisotropic Filtering is enabled

* Call of Duty 2: Framerates are up 5-10% on the enthusiast-class ATI Radeon® X1800 and ATI Radeon® X1900 products

 

- https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2...ease_notes.html

Lenke til kommentar
Finner noen releasenotes? Jeg fant de ikke på ATI sine sider.. Er det noen som har lyst til å paste de inn her?

5725167[/snapback]

Ikke så vanskelig å finne hvis man prøver:

 

www.ati.com->Drivers & Software->Windows XP Drivers and Software->Radeon->Catalyst 6.3 Windows XP - Driver Download

 

(...)

Instructions:

1. For details on this driver, including resolved issues, please review the RELEASE NOTES. <-- prøv denne

(...)

Lenke til kommentar
Jeg venter til Omega sine kommer jeg. Så slipper jeg CCC og sparer 50 - 100mb med systemminne.

5726496[/snapback]

Du må jo ikke bruke Omega-drivere for å slippe CCC da. Hva er egentlig vitsen med de driverne?

5726767[/snapback]

De bruker 50 - 100mb mindre minne enn Standar CCC (jeg vet ikke om standardrivere uten CCC bruker like mye minne.)

Lenke til kommentar
De bruker 50 - 100mb mindre minne enn Standar CCC (jeg vet ikke om standardrivere uten CCC bruker like mye minne.)

5727962[/snapback]

Det er det samme med standard uten CCC. Jeg kikket på hjemmesiden, men jeg kan ikke forstå at Omega skulle være noe bedre eller særlig annerledes enn standarddrivere og ATT.

 

CCC er for noobs... :tease:;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...