Gå til innhold

Nyheter: Sliter med å stå opp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde det var noe som kanskje skulle klare å vekke meg men jeg må nok ty til opfinnelsen jeg har planer om å lage som får senga til å riste :p

 

Jeg har en vekkerklokke som jeg ikke orker lyden av når jeg er våken men den klarer allikevel ikke å vekke meg :hmm:

 

Jeg våkner ikke av noe nesten :p

Lenke til kommentar

Sliter også med at jeg rett og slett ikke hører klokken når jeg har fått lite søvn. Det er kjedelig å finne 10 tapte anrop på mobilen litt utpå formiddagen når alle er fra en forbannet nabo i underetasjen som våknet av ulingen tidlig på morgenkvisten. Vekkerklokker som ikke kan variere ringelyden er ubrukelige.

 

For øyeblikket bruker jeg to mobiltelefoner som begge kan ha tre alarmer stilt inn, og alle bruker forskjellige ringetoner. Selv det er ingen garanti mot forsovelse :(

Lenke til kommentar
Sliter også med at jeg rett og slett ikke hører klokken når jeg har fått lite søvn. Det er kjedelig å finne 10 tapte anrop på mobilen litt utpå formiddagen når alle er fra en forbannet nabo i underetasjen som våknet av ulingen tidlig på morgenkvisten. Vekkerklokker som ikke kan variere ringelyden er ubrukelige.

 

For øyeblikket bruker jeg to mobiltelefoner som begge kan ha tre alarmer stilt inn, og alle bruker forskjellige ringetoner. Selv det er ingen garanti mot forsovelse :(

5695529[/snapback]

virker ikke for meg :p men jeg har nå fått en høyfrekvent forferdelig "øresus" lyd bare værre en det, håper jeg våkner av den, får prøve til mandag :)

Lenke til kommentar

Kommer neppe til å funke for meg. Jeg har øresus fra før av og er vant til den :p Det jeg trenger er en Nokia N80 koblet til et vanvittig stereoanlegg via UPnP, stilt inn til å spille Jan Werner eller Tor Endresen vanvittig høyt hver morgen :p

 

EDIT: Tror faktisk det jævligste jeg kan tenke meg må være Alejandro Fuentes på det volumet ... Da hadde jeg vært berget for resten av livet :!:

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar
Kommer neppe til å funke for meg. Jeg har øresus fra før av og er vant til den :p Det jeg trenger er en Nokia N80 koblet til et vanvittig stereoanlegg via UPnP, stilt inn til å spille Jan Werner eller Tor Endresen vanvittig høyt hver morgen :p

 

EDIT: Tror faktisk det jævligste jeg kan tenke meg må være Alejandro Fuentes på det volumet ... Da hadde jeg vært berget for resten av livet :!:

5696924[/snapback]

 

Hehe for meg funker ikke sånt, jeg har prøvd det med alle typer musikk med en 10" høyttaler på hver side av senga, men uten virkning :p

Lenke til kommentar
At greia heter Bim Bam Banana er grunn nok til å kjøpe en! :!:

 

Shhhh: Spretter bitene langt og følger det med reservebiter? Jeg mener, hva om du plutselig ikke finner en bit og naboen har lånt skrujernet? :p

5694312[/snapback]

Ingen reservedeler følger med desverre, men jeg har foreløpig ikke trengt noen. Jeg kjøpte den fra denne siden i februar i fjor:

http://www.mrpuzzle.com.au/prod399.htm

Frakt fra australia (13AUD) og toll kommer i tillegg. Sluttsummen ble ca 500 kr. Første gangen jeg brukte den plasserte jeg den på toppen av en kommode. Resultatet var at jeg måtte flytte hele kommoden for å finne frem bitene og deretter pusle de i klokken, noe som er ganske vanskelig kl 07.00.

Dersom det er lite batteri på klokken vil alarmen stoppe etter at man har puslet 2-3 biter, men når de er nye må man pusle alle sammen. Jeg har hatt den 13 måneder og skiftet batteri for første gang i dag.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...