Gå til innhold

Oblivion er ferdigutviklet (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaaah *gurgle*, har ventet på denne gladmeldingen.

 

At spillet kommer noen dager tidligere i USA gjør meg ingen ting, for da får jeg lastet det ned raskere enn om de ville ha kommet ut over hele verden samtidig. Collector's Edition er uansett allerde forhåndsbestilt fra CDON, så jeg synes nesten at jeg må få lov til å tyvstarte litt før selve pakninga kommer seglende inn. :wee:

Lenke til kommentar

Trudde aldri eg skulle si det, men slike spill som dette har ALDRI vert noe for meg. Men eg trur jaggu eg skal vurdere dette spillet, sett noen trailers og det ser ustyrlig morro ut.Blir ihvertfall til å kjøpe til på 360 om det blir noe av...GRAW,FC:predator, Balzing Angels,Oblivion. hyyyyyyyl!!

 

teh m0zt xp3ns1v3 m0n7zor 3v4 :dontgetit:

Lenke til kommentar

Tror ikke det blir sånn at jeg kjøper det enda. Først må jeg ha en 360! ;) Eller pc da, men min pc er så dårlig at jeg eventuelt må kjøpe ny. Ikke at jeg tror jeg vil gjøre det fordi jeg må sikkert ut med hvertfall 10k om det skal duge noen år. Derfor blir det sikkert 360 om det blir noe. Men så er det jo selvfølgelig ingen som har 360 for salg heller da før i April.

Lenke til kommentar
lurer på en ting.. ser i tråden et bilde av en person (sikkert "deg") i 3rd view.. går det an og ha på det? eller må et være 1st person som alle bildene og trailerne jeg har sett har ?

 

vil spille i 3rd view isaffal :p

5696772[/snapback]

Du kan bytte mellom 3person pg 1person i hele spillet! Helt valgfritt altså.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...