Gå til innhold

Open Transport Tycoon Deluxe


Anbefalte innlegg

150px-OpenttdLogo.png

 

Tenkte bare jeg skulle sjekke om folk var klar over dette spillet. Jeg koser meg glugg i hjel med denne nye versjonen av klassikeren Transport Tycoon Deluxe. Nytt i denne versjonen er støtte for høye oppløsninger, multiplayer games over nett med støtte for veldig mange spillere og norsk språk. :thumbup:

 

Nettsiden til prosjektet:

http://www.openttd.org/

 

Orginal versjonen av TTD (kreves for installasjonen av OTTD):

www.abandonia.com

 

Wiki:

OpenTTD Wiki

 

Ett veldig stort forum for TTD-fans:

http://www.tt-forums.net/

 

Intro_screen.png

 

Anbefaler alle som likte dette spillet før i tiden å gi det ett forsøk til, du blir garantert like hektet som første gangen du spilte det ;). De som ikke har prøvd det før bør også ta en kikk selvfølgelig. Hvis det er noe dere lurer på med installasjon av spill osv er det lurt å sjekke forumet jeg linket til. Happy transporting :D

 

suntfingford.png

 

Oppdatering:

 

 

Servere som er nevnt senere i denne tråden:

Navn / passord

TycoonMania / tycoonnorway

Tycoon Mania 2 / tycoonnorway

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde faktisk lastet ned dette for 4 dager siden, kjempespill...

dere som liker det kan også se på "Locomotion"  samme type spill, bare litt nyere

5694885[/snapback]

 

 

Ble skuffet over locomotion. Synes interfacen var dårligere + pluss at de hadde fjerna mange kule funksjoner. Subsidies og muligheten for å kjøpe reklame i byer f.eks..

Lenke til kommentar
Ble skuffet over locomotion. Synes interfacen var dårligere + pluss at de hadde fjerna mange kule funksjoner. Subsidies og muligheten for å kjøpe reklame i byer f.eks..

ja, helt enig, også mistet muligheten til å kjøpe opp andre....

 

spiller for det meste Transport på et gigantisk brett :p

Lenke til kommentar
Er det sånn at man bare kan laste ned spillet gratis fra dei linkane dokke oppgir ?

 

Ja, spillet er gammelt og utviklerne som eier det ser ikke ut til å bry seg om at spillet har blitt en gratis kultklassiker takket være openttd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...