Gå til innhold

Cenega gir ut UFO: Afterlight (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fordi aftershock ble veldig bra, og det er lite eller ingenting å forbedre der, utenom bugsa. og som du vet så er det ikke akkurat ofte at en spillprodusent lager et nytt spill i en serie uten å "forbedre" noe på det. er redd for at de drar det for langt eller ikke får til samme kvaliteten en gang til.

 

men det gjenstår jo å se hva de får til da. blir vel til at jeg tester det når det en gang kommer, men jeg har ikke store forhåpninger.

Lenke til kommentar

Vel, det er en del ting å forbedre i Aftershock da :) Som for eksempel flere kart, litt mer varierte oppdrag og så videre. Men jeg er helt klart med på hva du mener; Aftershock var et *svært* bra spill bugs ikke tatt med i betraktningen.

 

Ser at de blant annet skal fjerne baser til en viss grad; en har bare en hovedbase der all forskning etc foregår, mens resten består av gruver etc. Spent på hvordan det vil fungere, ser på det med en mild skepsis. Men jeg skal la tvilen komme dem til gode intill jeg ser noe annet :)

Lenke til kommentar

aftershock er definitivt verdt å prøve. første ufo spillet jeg fikk den gode gamle ufo 2 følelsen med. det har samme base oppbygging, bortsett fra at du får baser automatisk når du tar over et land som har en kjent by. derfor får du mange små baser (3-5 byggefelt) istede for noen få store som i ufo 2.

 

det har masse kjente våpen som M60, desert eagle, M4 osv, i tillegg til mange typer extra utstyr som kikkertsikte, lasersikte, silencer osv. og da sef en haug med energyi våpen i både alien og human versjoner.

 

du bestemmer selv til en hvis grad hvor mange oppdrag du ønsker, dvs det kommer noen help oppdrag innimellom som er lure å ta, men du kan også ta på deg andre oppdrag når du selv ønsker det.

 

du har tre raser å velge i: human, cyborg (human med datamodifiserte kroppsdeler), og Psi folk. disse kan du trene opp i opptil 3 forskjellige typer klasser som sniper ranger medic osv. hver av klassene har 3 nivåer som til en hvis grad overlapper hverandre. f.eks så kan trooper bære utral heavy våpen og armor, men det får du også med høyere lvl engineer.

 

spillet er lett å finne ut av men extremt vanedannene også.

 

så bortsett fra bugs (takk gud for et bra autosave system) og kanskje noe lite variasjon i oppdrag/maps, så er det veldig bra.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...