Gå til innhold

Demo av ÜberSoldier (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Copy/Paste fra den andre tråden som omhandler demoen:

 

Endelig har jeg fått prøvd ut demoen, og jeg må si at jeg er er mektig imponert.

Det var noen småting jeg absolutt ikke likte, som måten våpenet ble holdt på (løpet var nesten helt borte ved crosshair!), og det at alle sammen snakket engelsk (man slosser jo mot tyske soldater). Det siste problemet kan hende de gjør noe med til fullversjonen kommer.

 

Uansett, på det tekniske stadiet er spillet kjempebra. Jeg tør faktisk å gå så langt som å si at fysikken i spillet (både på lik og objekter) er bedre enn det aller meste jeg har sett i dagens spill.

Grafikken er også ganske så fin. Eksplosjoner, hete, etc, simuleres veldig, veldig godt.

 

Også kult å se at man får jobbe sammen med AI for å utføre oppdragene (begynner å bli lei av alle stand-alone-FPS'ene nå).

 

På generell basis synes jeg spillet imponerte. Det er laget av Øst-Europeere, så forventningene mine var relativt lave (selv om at jeg hadde hørt en god del kule ting om det).

Spillet står veldig sterkt teknisk. Det eneste jeg kan se at spillet kan forbedres litt på, er det andre (voice-over, til dels AI, osv).

 

Jeg tror jeg skal skaffe meg spillet når det kommer, jeg. Det vil bli sluppet med en budsjettspris (i USA blir det å koste $30, altså litt over 200kr - I Norge blir det vel å koste 249kr og 299kr, alt etter hvor man kjøper det), så da ser jeg ikke noen grunn til å ikke støtte disse folka om det er et bra spill de har laget! :)

 

Med andre ord jer jeg totalt uenig i hva de aller fleste her sier om demoen.

 

Selvfølgelig er ikke historien noe spesielt bra, men siden når har egentlig historie vært det tellende i FPS?

Spill som Half-Life 2 og FarCry er kjempebra FPS, men dere må da ærlig innrømme at historien er tynn som ei flis, og ikke minst uengasjerende! (HL2 utgir seg for å ha denne "dype" historien, men hvem kan nå ikke lage massevis av spørsmål som en aldri besvarer, egentlig?)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
(HL2 utgir seg for å ha denne "dype" historien, men hvem kan nå ikke lage massevis av spørsmål som en aldri besvarer, egentlig?)

5687432[/snapback]

Hehe, for å være korrekt så er det vel ikke HL2 som utgir seg for dette, men derimot en påstand fra alle de fanboys som finnes der ute.

Er helt enig i at historien ikke kan holdes mye imot et rent FPS spill, isåfall vil vel alle FPS som har kommet hittil lide under det.

Ble selv nysgjerrig på Übersoldier og skal definitivt gi demoen en sjanse.

Lenke til kommentar

Oj oj dette var faktisk bra saker. :yes: Likte det skjoldet veldig, spessilet da du kan gå rett på fiendene med skjoldet på slik at de kommer inn i ringen og da plaffer du dem lett. Skal ha spillet etter å ha rundet et par kommende X-Box 360 titler. ;)

 

 

uber6fy.jpg

 

Lenke til kommentar
*MASSE snip*

 

Med andre ord jer jeg totalt uenig i hva de aller fleste her sier om demoen.

 

Selvfølgelig er ikke historien noe spesielt bra, men siden når har egentlig historie vært det tellende i FPS?

Spill som Half-Life 2 og FarCry er kjempebra FPS, men dere må da ærlig innrømme at historien er tynn som ei flis, og ikke minst uengasjerende! (HL2 utgir seg for å ha denne "dype" historien, men hvem kan nå ikke lage massevis av spørsmål som en aldri besvarer, egentlig?)

5687432[/snapback]

 

Vil ikke si meg enig med deg at HL2 storyen er tyn som ei flis. HL2 er vel det spillet som beviser at det faktisk er mulig med god story selv om det er FPS. Det er heller ikke lett å skrive en story til et FPS når det skal være sakt :)

 

Har egentlig ingen interesse av å prøve spillet noe særlig siden jeg for min del er forferdelig lei av "slem tysker" mentaliteten som rår i spilleverden i dag. Hva er egentlig forskjellen på dette FPS "bad germans" spillet som de andre FPS "bad germans" spillene ikke har? Bare lurer :)

Lenke til kommentar
Hva er egentlig forskjellen på dette FPS "bad germans" spillet som de andre FPS "bad germans" spillene ikke har? Bare lurer :)

 

Zeh bad germans prater jo engelsk her! =)

Litt for mye arcade etter min smak. Brukbare effekter.

5694300[/snapback]

 

Hehe, men det gjør de jo i BiA: Road til Hill 30 også da. "Theyr comming from ther other sithe" eller noe slikt. Høres i alle fall ut som alt annet enn tysk i mine ører :p

Lenke til kommentar
Hva er egentlig forskjellen på dette FPS "bad germans" spillet som de andre FPS "bad germans" spillene ikke har? Bare lurer :)

 

Zeh bad germans prater jo engelsk her! =)

Litt for mye arcade etter min smak. Brukbare effekter.

5694300[/snapback]

 

Hehe, men det gjør de jo i BiA: Road til Hill 30 også da. "Theyr comming from ther other sithe" eller noe slikt. Høres i alle fall ut som alt annet enn tysk i mine ører :p

5696224[/snapback]

Du blander nok CoD og BiA. I CoD og CoD2 snakker alle sammen engelsk med en dårlig aksent.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...