Gå til innhold

Artikler: Den nye Nokia 8800?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likhetstrekk ja, men klone? På ingen måte. Man kan si at den er inspirert av 8800, men det er vel det også. Og til den prisen tviler jeg sterkt på at X30 klarer å ha samme byggekvalitet som 8800, hvilket er argument nummer to (av to) for å kjøpe sistnevnte.

Lenke til kommentar

Siden amobil er så begeistret over dette rimelige alternativet, så hadde det jo vært morsomt om de kunne skaffa seg en og gjort en test. Oppgitte spesifikasjoner er jo tross alt ikke alt.

 

...så står man litt stødigere når man sier ting som "løp og kjøp".

 

Nei, test en slik a gutter(jenter)! Hadde vært morsomt å fått avkrefta/bekrefta brukernes fordommer.

Lenke til kommentar

Den siden det linkes til hvor man kan "kjøpe" telefonen virker jo ikke akkurat seriøs. "Bambus" Er et uttrykk vi bruker om slike ting her jeg bor :p Bare bambus hele greia. Det står f.eks på den ene knappen på den siden "I wash po" :p jaja...

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Den siden det linkes til hvor man kan "kjøpe" telefonen virker jo ikke akkurat seriøs. "Bambus" Er et uttrykk vi bruker om slike ting her jeg bor :p Bare bambus hele greia. Det står f.eks på den ene knappen på den siden "I wash po" :p jaja...

5687524[/snapback]

 

Det er ikke alltid at oversettingsprogramvaren som Google bruker i dette tilfellet klarer å lage til gramatisk riktige setninger i simultanoversettelsen.. så det er nok sikkert en seriøs side hvis du leser den på originalspråket!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...