Gå til innhold

Artikler: Dobbel klapp fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Den indre skjermen skuffer. De kunne i alle fall klart 176 x 220 eller rundt der

5678354[/snapback]

100% enig! :cool:

 

2. Den er litt for tykk, nå som slim-line er så hot.

5678354[/snapback]

Jeg tenker heller tykk enn høy og bred. Razr-telefonene blir for store for meg.

 

Ellers må jeg si at det var lite oppgraderinger i Z530i i forhold til Z520i. Stort sett bare støtte for minnekort...? Pluss at det er noen ting som er dårligere, monokrom ytterskjerm og ikke quadband. HTML-leser er jo gøy, men jeg deler Amobils skepsis.

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er greit med litt oppløsning på skjermen for å se nettsider og bilder. Samtidig får du mye mer informasjon i menyen på en gang med bedre oppløsning.

 

Det er en fordel med "dårlig" oppløsning, det gir automatisk en skjerm som er mer lettlest for nærsynte..

 

Den store nyheten med Z530i er jo Bluetooth 2.0! Merkelig at W300i ikke får 2.0 hvis Z530i får det. Bluetooth 2.0 støtter jo stereo profil, altså muligheten for å høre musikk i stereo trådløst :) OG minnekort, minnekort muligheten på en model til ca 1500,- er rått.

 

Godt å se at Sony Ericsson har skjønt at EDGE er kommet for å bli, dette blir stort når streaming og nedlasting av musikk på mobilen tar av

Lenke til kommentar
Den store nyheten med Z530i er jo Bluetooth 2.0! Merkelig at W300i ikke får 2.0 hvis Z530i får det.  Bluetooth 2.0 støtter jo stereo profil, altså muligheten for å høre musikk i stereo trådløst

5766309[/snapback]

Ingen stor nyhet i og med at Z520i også hadde BT v2.0.

 

BT v2.0 er ikke synonymt med stereolyd via blåtann (finner BT v2.0 på K750i, W800i, W900i osv); profilen som gir stereolyd heter A2DP og betinger ikke v2.0.

 

Derimot skal BT v2.0 + A2DP gi bedre lyd enn v1.2 + A2DP (Nokia, Samsung og BenQ-Siemens har dette) fordi v2.0 sender med stabilt og har en høyere overføringshastighet. I tillegg er v2.0 noe så koselig som mindre størmbrukende.

 

Første telefonene fra SE med A2DP P990i, M600i og K800i/K790i (disse har selvfølgelig v2.0 også).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...