Gå til innhold

Omtale av Psychonauts (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-9MaQoRVt

Jeg har et spørsmål!

 

Jeg skjønte ikke helt ut fra omtalen: Hva slags spill er dette? Det ble sammenlignet med Mario og med Escape from Monkey Island, hva er det? (Jeg tenker på sjanger.)

Lenke til kommentar
Syns det spillet kvaliserer til mer enn bare 7 av 10!

Forsåvidt en godt skrevet omtale

5675859[/snapback]

Enig på begge punkter.

Psychonauts er et fantastisk bra spill, og fortjener bedre enn 7/10 (mener jeg i alle fall). Jeg får rett og slett ikke nok av de syyyke omgivelsene man befinner seg i når man inntar hodene til folk.

Lenke til kommentar

Enig med samtlige som mener at Psychonauts burde fått mer en 7/10. :) Lyd, grafikk og gameplay smelter sammen til en stor klump som man blir svært så glad i! Jeg er helfrelst av dette spillet, det er actionfylt, inneholder intriger og er litt kvalmsøtt til tider ;) Absolutt å anbefale!

 

Gir det en liten karakter selv jeg:

9/10

:love:

Lenke til kommentar

Meget bra spill som fortjener 9/10.

 

Noe som trekker ned i mine øyne er en til tider irriterende kameraføring, opplever av og til i kritiske øyeblikk at jeg ikke har helt oversikt over hvor Razputin befinner seg.

 

Men en bagatell i stoørre sammenheng.

 

Herrlicht und psykt spill :thumbup:

Lenke til kommentar
Eh. Spillet er jo snart 2 år gammelt! På tide å oppdatere rutinene kanskje..?

5681370[/snapback]

 

Er det ikke under et år siden det kom over dammen? Og her i europa er det vel utgitt ganske nylig?

 

EDIT http://en.wikipedia.org/wiki/Psychonauts

 

"Psychonauts is a platform game developed by Double Fine Productions, published by Majesco, and released on April 19, 2005"

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Eh. Spillet er jo snart 2 år gammelt! På tide å oppdatere rutinene kanskje..?

5681370[/snapback]

 

Er det ikke under et år siden det kom over dammen? Og her i europa er det vel utgitt ganske nylig?

 

EDIT http://en.wikipedia.org/wiki/Psychonauts

 

"Psychonauts is a platform game developed by Double Fine Productions, published by Majesco, and released on April 19, 2005"

 

AtW

5681472[/snapback]

 

Var før, tidlig 2005. Trolig derfor jeg tenkte 2004. Vurderte å kjøpe spillet når det kom, men ettersom det kun var tilgjengelig i utlandet ble tanken droppet. Først nå er det tilgjengelig i sNorge. Ufattelig tregt!

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...