Gå til innhold

Samsung utvider med 20-tommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg setter rompa mi på at dette er en TN skjerm. Og dessverre er ikke TN skjermer noe spesielt egnet for store skjermer. Jo større skjermen er, desto større blir også innsynsvinkelen (tenker da på sidene).

 

Dessuten er TN skjermer rompe på fargegjengivelse.

 

 

Denne skjermen er nok bare et gimmik mot folk som har null peil og tror at responstid er det viktigste. LOl! ROXXOR CS PRO 1337 KILLER FTW! Spillere kjøper sikkert den skjermen her. Vi andre klarer å styre begeistringen :)

Lenke til kommentar
Jo større skjermen er, desto større blir også innsynsvinkelen (tenker da på sidene).

 

Hva er negativt med det?

5677386[/snapback]

Dårlig forklart av Øyvind.

 

Jo større skjermen er jo høyere blir vinkelen du vil se på sidekantene med (90 grader midt forran og høyere vinkel jo lenger ut på siden mans er). TN-skjermer har dårlig innsynsvinkel, og vil ikke vise fra riktige farge hvis vinkelen blir for høy. Nå er ikke 20 tommer noe srot problem på vanlig skjermavstand, men stor over dette håper jeg ikke vi får se TN-baserte skjermer.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Virker som om den fikk god omtale i den tyske testen. Hadde vært intressant om HW hadde testet den. Nå har den også falt en del i pris, og det gjør den enda mer interessant. Det viktigste er ikke hvilket panel den har, men tross alt hvordan den oppleves i praksis.

 

Kom igjen HW. Ta denne inn til test! =)

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg nettopp denne skjermen, og må si at jeg er veldig fornøyd. Jeg er ikke noe stort teknisk geni, men vi har Syncmaster 940B, 913V, 910t, 213T og Dell Ultrasharp på jobben her, og jeg synes personlig at 204B er den beste av de.

 

Jeg var litt skeptisk til å bytte ut CRT-skjermen min med LCD, da jeg er ganske spillentusiast og måtte naturligvis teste den grundig på spill, og har ingenting å utsette på skjermen i forhold til min gamle CRT. :thumbup:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...