Gå til innhold

Tester: Enkel håndfri til bilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du er rett for innbrudd i bilen din
Redd :)

 

Fint dere kommer med test av billøsninger, er dette noe vi kommer til å se mer av?

5662046[/snapback]

 

Hei!

Takk for tilbakemelding. Jeg er redd at rett skal være redd, og har reddet, eh, rettet feilen :)

 

Så sant det er interesse for det, tester vi gjerne flere billøsninger av forskjellig art.

 

Mvh

Marius Valle

Amobil.no

Lenke til kommentar

ett kræsj-kurs i selvmontering av handsfree hadde heller ikke vært dumt, da slike som snakker med bilstereoen så den demper seg når en mottar en samtale...

 

eller kansje det er idiotsikkert? jeg aner ikke, aldri prøvd :p

 

og den ekko-greia som ble rapportert, kan den være en sideeffekt av at høyttaler og mikrofon sitter så tett sammen?

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Kjekt å se at dere endelig har fått øynene opp for disse produktene, for dette etterspurte eg tester av for ikke mindre en et års tid siden ;)

 

Men eg skulle gjerne sett tester av mobilprodusentenes egne løsninger, som for eksempel Nokia sin, og Sony Ericsson sine løsninger. Eg har selv brukt to av SE sine(ikke den siste) fastmonterte løsninger, og er storfornøyd, både med brukervennlighet og lydkvalitet.

 

Men hva er dette med håndfri er ulovlig dersom mobilen ikke er fastmontert? Dvs, eg har en liten fjernkontroll som eg styrer samtalene med, og slipper dermed å finne frem mobilen hver gang. Er det ulovlig også? Greit å klare opp i dette, da eg nødig vil ha betalt tusenvis og allikevel rissikere bot ;)

Lenke til kommentar
ett kræsj-kurs i selvmontering av handsfree hadde heller ikke vært dumt, da slike som snakker med bilstereoen så den demper seg når en mottar en samtale...

 

eller kansje det er idiotsikkert? jeg aner ikke, aldri prøvd :p

 

og den ekko-greia som ble rapportert, kan den være en sideeffekt av at høyttaler og mikrofon sitter så tett sammen?

5664631[/snapback]

 

Der er det et produkt som er knall..

 

En kompis av meg har en av de feteste Pioneer spillerene, med innebygd handsfree/bluuetooth.

 

Når han snakker med meg, så er han ikke like klar som om han hadde holdt telefonen mot øret og snakket direkkte inn i den, men jeg har ingen vanskeligheter med å høre hann.

 

Det kunne eg tenkt meg at Amobil/Amotor hadde testet. både spilleren i seg selv, og blåtann funksjonen som handsfree.

Lenke til kommentar
Kan kanskje være greit å nevne at hands-free i bilen er fortsatt like ulovlig dersom telefonen ikke er fastmontert i dashbordet.

5664983[/snapback]

Seriøst? Hvorfor skulle det egentlig spille noen rolle? :ohmy:

 

Forresten, kan det tenkes at echo-lydene kan skyldes feil på enheten som ble testet?

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Kan kanskje være greit å nevne at hands-free i bilen er fortsatt like ulovlig dersom telefonen ikke er fastmontert i dashbordet.

5664983[/snapback]

Seriøst? Hvorfor skulle det egentlig spille noen rolle? :ohmy:

 

Forresten, kan det tenkes at echo-lydene kan skyldes feil på enheten som ble testet?

5671641[/snapback]

 

Poenget med loven om mobilbruk er vel for at folk skal "fikle" med rattet og holde øya på veien, istedenfor mobiltelefonen. Hvis du likevel må lete i veska, jakka, dørken, midtkonsollen etter telefonen, forsvinner litt av poenget med handsfree.

 

Du skal kunne see hvem som ringer, uten å flytte blikket nevneverdig fra veien. Samtidig skal det være enkelt å betjene "svar" og "legg på" knappene. Alt for at du skal konsentrere deg om kjøring og ikke noe annet.

 

_

johanf

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

 

Der er det et produkt som er knall..

 

En kompis av meg har en av de feteste Pioneer spillerene, med innebygd handsfree/bluuetooth.

 

Når han snakker med meg, så er han ikke like klar som om han hadde holdt telefonen mot øret og snakket direkkte inn i den, men jeg har ingen vanskeligheter med å høre hann.

 

Det kunne eg tenkt meg at Amobil/Amotor hadde testet. både spilleren i seg selv, og blåtann funksjonen som handsfree.

5666915[/snapback]

 

Vi har den også, den er bare knall! Telefonlisten kan du legge inn i stereoen og det er lett tilgjengelig...

 

Eneste er at på Samsung telefoner må du trykke på mobilen for å ringe, som vanlig ligger Samsung langt etter både Nokia og SE.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...