Gå til innhold

Artikler: K800i gir livstegn fra seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig Diskutér denne artikkelen i forumet-knapp! :yes:

 

At Wilma bærer Cyber-shot istedenfor den teite QuickShare-logoen er fornuftig, lite overraskende og gledelig.

 

Det hadde heller ikke overrasket meg om Wilma, som W800 i sin tid gjorde, kommer i "kamera-emballasje" fremfor vanlig "mobil-emballasje".

 

Jeg syns den ligner litt på Nokia 3230 utseendemessig, hvertfall foran.

5653302[/snapback]

Første reaksjonen til en kollega. Den har dog ikke like markert V-profil. Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
hmm. Nå har det seg slik at alle kamera med CyberShot merket idag har Carl Zeiss linser.

 

Har vanskelig for å tro at Sony lar SE bruke CyberShot logoen uten CZ linse... OG jeg fant ikke noe Carl Zeiss rundt objektivet....

5655678[/snapback]

Noen som vet om Nokias avtale med Carl Zeiss er eksklusiv?

5655887[/snapback]

 

Nå er ikke alltid ITAvisen.no det stedet jeg opplever artikler uten faktafeil, men de skriver ihvertfall at Nokia sin avtale holder Sony Ericsson unna Carl Zeiss sine linser på mobiler i minst 5 år. Dette kan man lese om her!

Lenke til kommentar
Er det et kamera for videosamtaler den har på høyttaleren på forsiden?

5655192[/snapback]

Kan se sånn ut. Litt rar plassering. Likte mye bedre hvordan det er plassert på tidligere bilder (se under).

5655452[/snapback]

 

Det mobilen du har avbildet der, var mye tøffere enn den andre som var avbildet i A-mobils artikkel. Er det to forskjellige modeller?

Endret av 260202
Lenke til kommentar
Det mobilen du har avbildet der, var mye tøffere enn den andre som var avbildet i A-mobils artikkel. Er det to forskjellige modeller?

5656553[/snapback]

Begge er av Wilma, men det jeg har er et tidlig ryktebilde trolig laget i PhotoShop etter at flere sa Wilma kom til å ha samme løsning på linsedekselet som W800 har. Synd den er fake, for jeg likte designet.

 

Sigmund: Nokias avtale med CZ sikrer Nokia, som eneste mobilprodusent, tilgang til CZ-opptikk.

5656623[/snapback]

Når du sier noe så sikkert gidder jeg ikke bruke ett sekund på å finne det selv. Spennende å se hvordan Sony og Sony Ericsson har tenkt å ha Cyber-shot på SE-telefoner uten CZ.
Lenke til kommentar

Avtalen varer i fem år ja. Er vel drøye 4 år igjen nå. Kun fantasien legger grenser for hvor langt mobilkamera kan ha nådd innen 4 år :)

 

Cybershot på SE-mobiler blir muligens noe markedsføringstull, ala Quickshare, men la oss heller håpe at det betyr at SE bygger på kamerasuksessen i K750i og vil lansere nok en mobil med utrolig bra kamera, CZ eller ikke...

Lenke til kommentar
Cybershot på SE-mobiler blir muligens noe markedsføringstull, ala Quickshare, men la oss heller håpe at det betyr at SE bygger på kamerasuksessen i K750i og vil lansere nok en mobil med utrolig bra kamera, CZ eller ikke...

5656721[/snapback]

CZ har jo i manges øyne vært noe markedsføringstull fra Nokias side, men la oss håpe SE er for gode for sånt tull. :p
Lenke til kommentar

CZ har ikke akkurat ført til noen kamerarevolusjon i Nokia enda nei. Er dog optimist selv, og regner med at det blir 5-6-7 megapiksler fra Nokia innen avtalen er ferdig. Og det er ingen tvil om at det er viktig med optikk fra øverste hylle med slike oppløsninger.

 

Men men. Vi får bare vente å se :)

Lenke til kommentar
Det mobilen du har avbildet der, var mye tøffere enn den andre som var avbildet i A-mobils artikkel. Er det to forskjellige modeller?

5656553[/snapback]

Begge er av Wilma, men det jeg har er et tidlig ryktebilde trolig laget i PhotoShop etter at flere sa Wilma kom til å ha samme løsning på linsedekselet som W800 har. Synd den er fake, for jeg likte designet.

 

Ja, designet på den som mest sansynlig er "fake" var mye stiligere enn den som skal være originalen.. Synes faktsik at den originale var litt stygg :hmm:

Endret av 260202
Lenke til kommentar
Ser ut til at det er den Amobil har bilde av er den ekte, ja. Se på bildet av SE-lineup'en i denne artikkelen. Den som er til høyre for W810i i midten øverst er jo temmelig lik den i Amobil's artikkel...

5657984[/snapback]

 

Ja, dessverre.

 

Noen som vet hva den som er 2 hakk til venstre for W810i heter? (Grå)

 

EDIT: Mente 2 hakk!

Endret av 260202
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...