Gå til innhold

Prisguiden i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Veldig, veldig bra! Tok meg tre minutter før jeg bestemte meg for å sende inn min erfaring om Half-Life 2 :)

Dette likte jeg meget bra!

 

Tok jo under 10 min så var min erfaring der! Tusen, tusen takk for Gamer.no! :w00t:

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Kjempefint dette, samme drakt som amobil har på sin pris guid :)

 

Desverre fenger ikke prisguiden til gamer.no meg noe serlig. I mine øyner blir den for unøyaktig i forhold til de beste prisene du finner. Der er Spillpriser mye bedre, siden de også tar for seg utenlandske forhandlere.

 

Men er kjempefint at gamer.no gjør et forsøk. Håper at dere kan innkludere flere forhandlere til deres database, slik at det blir et bedre bilde ovenfor hvilken pris som er den faktisk billigste.

Lenke til kommentar

Prisguiden til HW-nettverket vil dessverre aldri være 100% da de krever en krone per klikk fra butikkene. Synes dette så bra ut. Kanskje litt vel mainstream, kunne vært gjort noen forandringer for å få det til å passe en spillside, men forstår godt at oppsettet må passe alle typer produkter.

 

Oppdatering: Fikk spørsmål fra TST om å komme med forslag til hva som kunne forbedres, så jeg tar det her. Først og fremst synes jeg ikke oppsettet er optimalt, det blir litt lite fokus på artiklene som kun får noen små ruter nederst. Fyldig beskrivelse er naturligvis bra, men kanskje burde nyhetene vært over beskrivelsen eller noe.

 

Jeg synes det ikke er så smart at boksbildene er en del av galleriet, de burde fått en egen fast posisjon på siden, og ruten der boksbildet er nå, som jo peker til galleriet, burde inneholdt et skjermbilde. I tillegg er det ikke helt optimalt med en egen produktside for hvert enkelt format, altså en egen side for Driver 3 til PS2 og Xbox for eksempel.

 

Hvis man kunne slått disse sammen, og vist utgivelsesdatoene for hvert format i samme side, hadde det vært bedre. Det er i alle fall løsningen vi kjører selv på siden vår, og jeg tror den er ganske optimal.

 

Jeg synes det er flott med arkfaner, det er noe slikt vi også jobber med for tiden (naturligvis ingen kopi, da). Kanskje er tips-funksjonen i bunn litt vel dominerende? Synes den er litt vel stor, hvis man kunne fått litt margin i mellom hadde det sett bedre ut.

 

Jeg har flere forslag på lager, men ser ikke fordelene av å dele våre planer med konkurrentene.

 

Uansett bedre enn det var før. :)

Lenke til kommentar
Først og fremst synes jeg ikke oppsettet er optimalt, det blir litt lite fokus på artiklene som kun får noen små ruter nederst.

5646998[/snapback]

Jeg syntes personlig at en beskrivelse er mye mer logisk plassert når den er der den er nå.

 

Kanskje er tips-funksjonen i bunn litt vel dominerende?

5646998[/snapback]

Hadde det kanskje vært en idé å gjøre denne til noe á la hurtigsvar-funksjonen her på forumet, det vil si at du trykker på en knapp for å ekspandere den (eller noe slikt)?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Takk for konstruktive innspill Ultrag, men jeg er nok ikke helt enig med deg i det du kommenterer.

 

Tips om feil-boksen er helt nederst på siden, så jeg forstår ikke helt hva den evnt. skulle dominere. Alt det andre innholdet ligger tross alt over dette skjemaet. Det har vært et poeng for oss at den skal være så lett tilgjengelig som mulig, og da tror ikke jeg det er en fordel å kreve at brukeren skal klikke på en knapp for å få den opp.

 

I mine øyne er det best med adskilte produktsider for hver plattform av følgende årsaker:

 

a) Vi/leserne kan skille på skjermbilder for de ulike plattformene.

b) Det blir enklere for leseren å forholde seg til prislisten.

c) Det er ingen tvil om hvilken versjon av produktet leseren har gitt sin erfaring på.

 

Når det gjelder det at boksbilde er en del av galleriet, så syns jeg det er uproblematisk. Det er et produktbilde, og det er ryddig plassert som det første bilde i serien hvis det eksisterer.

 

Hvor får dere disse coverene fra? Importøren? :D

5650413[/snapback]

Fra utgivere eller distributører.

Lenke til kommentar

Kunne faktisk ønske meg at vi kunne se de 10 nyeste lesererfarinegene på en enkel og grei måte, kan dere fikse det eller TST? Ellers kan det tenkes at jeg kommer med fler tilbakemeldinger senere, men syns det hele er meget bra!

 

EDIT: Eventuelt en måte å få sortert etter antall lesererfaringer.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Takk for konstruktive innspill Ultrag, men jeg er nok ikke helt enig med deg i det du kommenterer.

 

Tips om feil-boksen er helt nederst på siden, så jeg forstår ikke helt hva den evnt. skulle dominere. Alt det andre innholdet ligger tross alt over dette skjemaet. Det har vært et poeng for oss at den skal være så lett tilgjengelig som mulig, og da tror ikke jeg det er en fordel å kreve at brukeren skal klikke på en knapp for å få den opp.

 

I mine øyne er det best med adskilte produktsider for hver plattform av følgende årsaker:

 

a) Vi/leserne kan skille på skjermbilder for de ulike plattformene.

b) Det blir enklere for leseren å forholde seg til prislisten.

c) Det er ingen tvil om hvilken versjon av produktet leseren har gitt sin erfaring på.

 

Når det gjelder det at boksbilde er en del av galleriet, så syns jeg det er uproblematisk. Det er et produktbilde, og det er ryddig plassert som det første bilde i serien hvis det eksisterer.

 

Hvor får dere disse coverene fra? Importøren? :D

5650413[/snapback]

Fra utgivere eller distributører.

5651808[/snapback]

 

Okidoki, er i alle fall dette vi satser på når vi lanserer redesignet på vår side. I tillegg kommer vi til å legge rammen rundt alle relaterte nyheter også, ikke lenger en liten boks i hjørnet.

 

Uansett er det ikke noe problem å lage et system for å merke de ulike bildesettene med hvilket format de er i fra. Prislisten kan jo naturligvis også fortsette å være versjondelt. Krever kanskje litt mye jobb for å få det til.

Lenke til kommentar
Kunne faktisk ønske meg at vi kunne se de 10 nyeste lesererfarinegene på en enkel og grei måte, kan dere fikse det eller TST? (...) EDIT: Eventuelt en måte å få sortert etter antall lesererfaringer.

5662722[/snapback]

Dette er noe vi jobber med å få på plass. :)

5666267[/snapback]

Kjempeflott!

 

Jobber dere med å tilby "abonnering" på produkter i prisguiden også, så vi automatisk blir varslet hver gang det har kommet en ny artikkler, nyheter eller lesererfaring om det valgte produkt? Kanskje og muligheten for å bli varslet om å spessielle typer nyheter, for eksempel å bli varslet om hver gang det kommer en nyhet om en demo eller rett og slett en "lanserings" -nyhet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...