Gå til innhold

Sony benekter PS3-utsettelser (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De gjør vel alt for å få folk til å tro at PS3 er rett rundt hjørnet så de ikke kjøper Xbox 360 ja  :hmm:

5636565[/snapback]

 

Da hadde de lansert for lenge siden. De har sagt før at de ikke er redd for at andre konsoller skal ta sin bit av konsollmarkedet. Kjenner ingen som har kjøpt Xbox360 personlig og alle sier de vil vente på PS3 heller pga spillene. I Asia solgte jo Xbox360 veldig dårlig også grunnet at folk ventet på PS3 heller. Så her tar du feil ;) Xbox360 skal være heldig med det lille markedet de har.

Lenke til kommentar

Når Sony sier at dei ikkje er redde for at Microsoft skal få ein større del av markedet, er det noen som virkelig tror på det? Største grunnen til at xbox360 ikkje solgte så veldig bra i Asia, var pga spillene. Spillene som har komt ut så langt har vert mye fps, racing og noen få eventyrspill som kameo. Som kjent er spill smaken ganske forskjellig fra asia til usa og europa. Liker veldig godt Playstation, har både den første og andre maskinen, men går snart til innkjøp av xbox360 pga det virker som PS3 ikkje vil komme ut på minimum 6 måneder. Og vil PS3 virkelig ha like bra online støtte som xbox? Xbox-live er nå gratis, mens Sony har sagt dei vil ta betalt for sin Playstation HUB tjenest.

Lenke til kommentar

Vel eg for min del ønsker å tru at Sony styrer skyta rake veien forut,men eg har mine tvil i disse dager ;) Er det noe som er klart i heiletatt angående PS3?I motsetning til Avean her over,kjenner eg folk som nesten ler av Sony og vurderer sterkt å gå til innkjøp av en 360.Disse er da Sony gutter av ett godt kaliber :p eg aner litt desperasjon i Sony leiren for å si det slik,men i svarte!

 

Om 1 år så kansje vi kan juble allemann :w00t:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...