Gå til innhold

Walkman-smartingen som ikke har alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mangel på kamera gjør meg ingenting. Videotelefoni er kult, men grisedyrt. Minnekort ser jeg ikke på som noen nødvendighet med 4 GB on board. UMTS kan jeg slå av så lenge jeg ikke skal koble den opp med laptopen for å surfe, så sparer man altså batteri.

Men... Wi-Fi, det hadde vært kult det. Lurer likevel på om jeg ikke må ha en slik hvis prisen blir grei.

Lenke til kommentar

Superlekker mobil!

 

At den mangler kamera, minnekort-ekspansjon og evnt. wifi gjør meg ingen ting.

 

SE fokuserer primært på musikkfunskjonalitet med denne mobilen mvh. fysisk størrelse, Symbian og lagringsplass. Å fokusere primært på musikkavspilling er det rikitge steget for å få en killer tele slash musikk mobil.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Mangel på kamera gjør meg ingenting. Videotelefoni er kult, men grisedyrt. Minnekort ser jeg ikke på som noen nødvendighet med 4 GB on board. UMTS kan jeg slå av så lenge jeg ikke skal koble den opp med laptopen for å surfe, så sparer man altså batteri.

Men... Wi-Fi, det hadde vært kult det. Lurer likevel på om jeg ikke må ha en slik hvis prisen blir grei.

5602608[/snapback]

Som jeg skulle sagt det selv :)

 

W950 ser veldig lovende ut, bare SE priser den lavt nok. Er 4000 noe å håpe på eller tror dere vi må belage oss på å legge ut 5000?

Lenke til kommentar

At den mangler kamera er kanskje rart, men tror denne i første omgang er ment som en skikkelig ipod killer, noe den antaglivis vil gjøre bra. 4 gb minne synes jeg gjør opp for manglene minneplass. Minne kort standaren hadde vel uansett blitt MS micro, som ikke ka n tilby mer enn 1 gb med minne (så synd at de skal krympe minnekortene, ødeligger for kapasiteten).

Lenke til kommentar
Flott design, men jeg venter til SE lager en versjon med godt kamera, minnekort og wi-fi. Da vil det bli så nær drømmemobilen at det er nesten latterlig. Og det vil skje, banna bein. Prisen skal vi ikke snakke om..

5608839[/snapback]

Gleder meg til å se noe sånt ja.

 

Har fått veldig troen på SE igjen etter den siste presentasjonen, men de mangler fortsatt en del føler jeg. Kunne gjerne hatt en W950i, som hadde det nevnte wifi og kamera, men kunne for min del godt vært større.

 

Designet synes jeg er nydelig. Elsker knappene, hvis de fungerer i praksis.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...