Gå til innhold

Ubisoft med snøbrettspill


Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Gleder meg så SINNSYKT til det spillet. SSX-serien har jeg aldri vært noen fan av (selv om jeg faktisk kjøpte det siste spillet, SSX On Tour, som var OK men ikke mer), så jeg vurderte faktisk en stund å kjøpe en vanlig xbox bare for å kunne spille Amped-serien, som er en mye bedre snowboardspill-serie. Da jeg hørte at det skulle komme et spill fra Ubisoft med Shaun White, tenkte jeg: "Det finnes en Gud, altså." Jeg hadde gått og ventet på dette så lenge, og det virker som om noen kan ha hørt bønnene mine. Der og da bestemte jeg meg for å vente til PS3 kommer ut og heller kjøpe det spillet. Med Shaun White på laget kan dette bli KANON. Han vet virkelig hvordan å få fanget den helt spesielle feelingen snowboard gir, og han er nøye med detaljer, noe de fleste snowboardspill har manglet en del av. Jeg kan vedde den elektriske rullestolen til bestemora mi på at dette spillet ikke blir et usannsynlig turn-off snowboardspill som SSX alltid har vært, og alltid kommer til å være. Jeg bøyer meg i støvet for Shaun og hans magi på brødfjøla og ber om at 2007 skal komme så fort som mulig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...