Gå til innhold

MP3-spilleren som lukter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Perfekt komplement til "Jenter og Data" initiativtakere rundt om i Norge. For oss andre? Totalt ubrukelig, men hva annet er det å forvente i den japanske hverdag hvor ting som RoboDogs, teknodilla og annet vas selger som varmt hvetebrød?

 

Da hadde jeg personlig vært mer tjent med en mobiltelefon som tar bilder...nei vent nå litt...

 

mvh

Lenke til kommentar

"Høyst usikkert om disse kommer til landet". Er det ikke lettere å bare oppgradere sin nåværende mp3-spiller med lukt? Eller er utseendet også et stort poeng? Man får kjøpt lukt-kuler til å legge i støvsugerposen for å lage godlukter som jordbær, roser, sitron osv. Det er jo bare å klemme flate et par sånne kuler under batteridekslet så får man luktedåse med integrert mp3-spiller :p Billig og enkelt og man slipper å vente år og dag på at de kanskje dukker opp i norge.

Lenke til kommentar
"Høyst usikkert om disse kommer til landet". Er det ikke lettere å bare oppgradere sin nåværende mp3-spiller med lukt? Eller er utseendet også et stort poeng? Man får kjøpt lukt-kuler til å legge i støvsugerposen for å lage godlukter som jordbær, roser, sitron osv. Det er jo bare å klemme flate et par sånne kuler under batteridekslet så får man luktedåse med integrert mp3-spiller :p Billig og enkelt og man slipper å vente år og dag på at de kanskje dukker opp i norge.

5581937[/snapback]

 

Host Hark * Kortsluttning* Host hark.

 

Tja, personlig så synnes jeg at MP3 spillere burde være på vei ut, nye mulitimedia Telefoner med støtte for Mp3 / Ogg etc er veien å gå , flere funksjoner i en i steden for å måtte dra med seg fire fem forskjellige mediespillere med tilsvarende formatkaos (mp3, mpgs, ogg, avi,wmf, etc).

Lenke til kommentar

dette har jeg ventet på lenge :) Dvs omtrent like mye som jeg ventet på mobiltelefoner med MP3, kamera, spill, radio og andre ubrukelige funksjoner. Man ender tilslutt opp med dingser som i praksis ikke er bra på noe.

 

edit: dvs jeg lurer på hvor sterk lukten blir.. Lukter f.eks sitronvarianten likt som WC rens med sitron?

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Hehe. Ganske unødvendig funksjon ja.

 

Hva om noen lager en med fiselukt, middagslukt osv.?

 

BTW: For noen år siden var det snakk om telefoner med overføring av lukt. Jeg vet ikke hvor de ble av, men jeg ville da ikke snakket med noen på toalettet. Men det hadde vært stilig med en slik MP3-spiller med mulighet for å generére ulike lukter.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...