Gå til innhold

Hardware.no på radio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KULT! Gratulerer med oppdraget til HW-redaksjonen :fun: Dette skal jeg høre på :yes:

 

- Først kom HW på nett

- Så kom en rekke søstersider

- Så kom en del tester fra søstersidene i nasjonale og lokale aviser (bl.a. VG)

- Nå kommer HW og søstersidene på lokalradio og (verdensdekkende) nettradio.

 

Det neste må vel bli TV? Jeg ser for meg at FrokostTV på NRK1 får avtale med HW og tar opp kampen med God Morgen på TV2 som får sine ukentlige produktnyheter fra DinSide.no

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gratulerer "techno Tor" med første radiosending bra gjennomført selv om jeg ble halvflau på din vegne et par ganger.

5571518[/snapback]

 

Tusen takk. Men jeg ble nok mer flau :)

 

Jeg klarte knapt å holde latteren tilbake hver gang hun sa "teknotor" :!:

 

Blir nok bedre neste gang - når vi blir litt mer vant til dette....

 

EDIT: Vi legger ut podcasten nå, forresten! - Den blir reklame- og musikkfri på 18 minutter.

Endret av Tfosheim
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er ganske skuffet av den første sendingen. Eller, den lever jo opp til det den skal være i følge beskrivelsen i artikkelen. Jeg hadde nok håpet på at hardware.no nettverket kunne produsere en sending slik som itavisen.no gjør. Dems er grei akkurat som siden dems, men med det bra opplegget dere har her på hardware.no så kunne det blitt til en glimrende podcast.

Endret av DjNeo
Lenke til kommentar

jeg har ingen interesse av podcast for min del,,trenger jeg info får jeg tak i det jeg vil ha med en gang bare ved å gå inn på hw.no.

 

Er artigere med vanlig radio der du ikke har internett,, Håper det kommer på en landsdekkende analog radiokanal etterhvert, så kan jeg høre på hw.no på hytta og i teltet og slik :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...