Gå til innhold

Sniktitt på Tycoon City: New York (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig interresant stoff :)

Har venta på dette spillet siden jeg leste om det første gang..

Demoen var bra, men litt for kort..

 

Men merka en liten skrivefeil i artikkelen..

"Oppgraderinger koster poeng fra en egen pott"

Burde vel nesten stått Peng der?

 

Og det ville vært bedre å sammenligne spillet med Monopoly Tycoon istedet for Sim City..

Dette spillet er jo veldig likt MonopolyTycoon, utenom det at dette har bedre grafikk, har ikke monopol greier i seg, større kart, større utvalg i ting etc..

 

Men spennende lesestoff :)

Lenke til kommentar
Veldig interresant stoff :)

Har venta på dette spillet siden jeg leste om det første gang..

Demoen var bra, men litt for kort..

 

Men merka en liten skrivefeil i artikkelen..

"Oppgraderinger koster poeng fra en egen pott"

Burde vel nesten stått Peng der?

 

Og det ville vært bedre å sammenligne spillet med Monopoly Tycoon istedet for Sim City..

Dette spillet er jo veldig likt MonopolyTycoon, utenom det at dette har bedre grafikk, har ikke monopol greier i seg, større kart, større utvalg i ting etc..

 

Men spennende lesestoff :)

5549909[/snapback]

 

Neida, oppgraderingene er utelatt den vanlige økonomien og man opparbeider seg egne poeng som man kan oppgradere bygningene med.

 

Ja det kan nok også sammenlignes med Monopoly Tycoon og de andre Tycoon-spillene, men det minner meg litt om Sim City :thumbup:

Lenke til kommentar
EmmJay: Ok. Lærer noe nytt hver dag :)

 

Men lurer på en liten ting.. Mange folk (inkl. meg) hadde problemer med en sinnsyk slowdown om natten (1-5fps) i demoen.. Hadde dere samme problemet? regner med det var en form for fullversjon dere testa?

5552683[/snapback]

 

Jeg merket ikke noe til det eksplisitt på natten, men snarere litt sporadisk og kanskje ikke så ofte. Jeg velger likevel å tro at dette er fikset når den ferdige versjonen foreligger.

 

Er det noen multiplayeremuligheter i spillet?

5572283[/snapback]

 

Det var ingen mulighet for det i denne tidlige versjonen, så det gjenstår å se om de har implementert dette når spillet kommer i hyllene.

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Som den store tycoon og generelt sim fan (Sim City, Railroad Tycoon, Transport Tycoon, Civilization etc) var kvelden rensket for aktiviteter og gleden stor for å få muligheten tll å kaste bort litt for mange timer på nok ett sim spill. Desverre kom skuffelsene litt for fort.

 

Skal ikke klage på hverken grafikk eller kosept, men dette var litt for enkelt og kanskje litt -for- detaljestyrt på bagatell områder. Bygg en haug med potteplanter på taket av bygget ditt og flere liker butikken din, pengene renner inn alt for fort og etter noen timer hadde jeg nok med å bruke tid på å kjøpe opp manhatten, de finere financial strøkene, de 10 beste butikkene og de 10 høyeste bygningen bare fordi jeg ikke klarte å bruke opp pengene fort nok.

 

Har du ikke spilt denne typen spill før kan det nok gå en del timer, men for de mer erfarne vil nok interessen forsvinne fort.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...