Gå til innhold

Nokia 7380


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så jævlig vanskelig å skrive med den mobben.

Kunne ikke de lagd stemmestyring til den istedenfor?

Slik at du sier så popper det opp på skjermen samme gjelder når du ringer bare sier nr og så ringern.

Stemmerstyring til navn har jo vært lenge husker min gamle 3310 hadde jo,de er flere år siden. :!:

Lenke til kommentar

Er det mulig å lage noe så upraktisk nå som SMS er noe så godt som alle bruker? Kunne de ikke like gjerne kuttet ut SMS-muligheten? Eller i det minste brukt en av de fancy 3-tast metodene for skriving av tekst som noen NTNU-studenter lagde. Det innebar at man kunne med 3 taster skrive 1 bokstav for hvert tredje til fjerde tastetrykk.

 

7380 kan sikkert selges til folk med alvorlig SMS-skrekk men det bidrar dessverre ikke til å dempe den skrekken. Også er det sikkert en og annen som tar det for gitt at den er lett å skrive meldinger med og kjøper den i uvitenhet. Stakkars folk, de burde blitt advart mot et så ubrukelig produkt som dette. På internett har man angrefrist men andre plasser må man pent bite tabben i seg.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Makan til fjollemobil skal se lenge etter. Hva er det Nokia tenker med når de lager slike ubruklige mobiler? De eneste som ville bruke denne er nok vestkantens sosseunger.

5559204[/snapback]

 

Jeg har litt lyst på en slik sak... Liker ikke å skrive sms!

 

Bor forresten på Storhaug (østkanten) i Stavanger, hvis det var av interesse.

 

Men den er uansett altfor dyr!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Syntes det var litt dumt at jeg ikke fikk se hvordan telefonen så ut med skjermen "i gang"....

5559748[/snapback]

Ville sett et bilde med skjermen på jeg også. :)

Lenke til kommentar

83_2131.JPG

 

Her et et bilde der du også ser baksiden (som vi heller ikke så sikkerlig i testen) og hvor liten skjermen faktisk er.

 

3881086206.jpg

 

Her et bilde der man ser hvordan knappen i midten lyser. (dette ble omtalt men ikke vist i testen til amobil)

 

82871963.jpg

 

Her ser man hvordan den fungerer som et speil. (dette ble også omtalt, men ikke vist på amobil)

 

Syntes dette var en ganske mangelfull test på billedsiden ja..... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg gjetter på at telefonen ikke er for alle. :)

 

Den kan likevel brukes til det "meste" i likhet med andre telefoner selv om det tar lengre tid eller er vanskeligere. Motsetningen til denne telefonen er vel en telefon med "stor" skjerm og fulltastatur, som kan være tilsvarende upraktisk.

 

Jeg synes det er bra at mobilprodusentene prøver forskjellige design. Hadde ingen tenkt nytt hadde vi vel jakta på bananer i trærne enda.

Lenke til kommentar

Det blir jo for dumt å kalle det en ubrukelig mobil..

Kunne godt tenkt meg en jeg, men jeg har nettopp fått meg en ny.

Kan tenke meg den er potensiell om ett par måneder.

Det ser jo VELDIG godt ut da, selv om den gjerne ikke er så praktisk.

 

VG ga forresten denne telefonen terningkast 2 OG refererer til testen på Amobil.no.

Edit: Forresten, hele testen til VG er SITAT av amobil, og likevel har de terningkast!

 

Kan ikke dere like gjerne legge ut terningkast også da?

Virker litt snodig spør du meg..

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...