Gå til innhold

Rykter om Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, en del av de som sto bak Diablo sysler for tiden med et ganske så annonsert spill, nemlig Hellgate: London.

 

Folcom: Hvorfor i huleste vul du ha et Online-only Diablo? Diablo handler jo om singleplayer hack 'n' slash! Da synes jeg heller de som vil ha så jævla mye MMO får holde seg til det som finnes, og det som kommer.

Synes vi allerede har mer enn nok av MMOs - de trenger ikke å "ødelegge" enda flere gode singleplayer-baserte spill med dette konseptet, bare for å tjene blodig mye penger.

Lenke til kommentar
<snip>

Folcom: Hvorfor i huleste vul du ha et Online-only Diablo? Diablo handler jo om singleplayer hack 'n' slash! Da synes jeg heller de som vil ha så jævla mye MMO får holde seg til det som finnes, og det som kommer.

Synes vi allerede har mer enn nok av MMOs - de trenger ikke å "ødelegge" enda flere gode singleplayer-baserte spill med dette konseptet, bare for å tjene blodig mye penger.

5545258[/snapback]

Helt enig! Der er altfor mange spill som er bare online! Det geniale konseptet med orginale Diablo var jo muligheten for å sitte in liten gruppe på et LAN eller aleine å få noe utav det. Spill for små grupper 2-8 personer er altfor skjeldne disse dagene. Selv mange FPS'er har jo nå så store brett og mye oplegg at du må være 30 stykker på hver side for å få noe ut av det. Enda skjeldnere er gode spill for PvM/PvE coop. Viss Blizz lager en MMO av Diablo blir det jo bare en av mange, og vil garantert kanibalisere WoW. Noe de neppe kommer til å være interessert i.

 

Selv Diablo 2 var jo litt for mye rettet mot online segmentet da. Viss du er en lukket økonomi med en gruppe på 2 til 8 personer er det jo nesten umulig å få tak i særlig bra utstyr da, siden alle droprates var tilpassa handel mellom tusner av spillere.

Lenke til kommentar

Diablo 3 vil garantert kome ut ein eller annan gong, spørsmålet er bare når.

 

Nice! Håper det faktisk er det de driver med, og at det kun er online  :love:

 

Edit: leif.

5545140[/snapback]

Blizzard vil aldri gi ut nok eit MMO spel så lenge WoW gjer det så bra.

Lenke til kommentar
Om det er blizzard som lager dette:

5547022[/snapback]

Kven andre skulle lage det? Trur ikkje ta Blizzard vil la eit anna selskap få rote til ein av sine mest populære seriar.

 

Jeg må nesten bare si det; ville mye heller hatt Starcraft II. :)

 

Har aldri vært noe særlig fan av Diablo franchisen.

5547266[/snapback]

Starcraft 2 dukker nok opp ein gong det og. Det gjelder bare å ha tolmodighet.

Lenke til kommentar
Diablo i 3D hadde vært fett! Flere detaljer og bedre grafikk..

5546948[/snapback]

Jeg håper ikke det kommer i 3d! :no:

Alle videreutviklinger av spill som går fra isometrisk 2d til 3d har jeg veldig dårlig erfaring med. Dersom man liker et spill så godt, som veldig mange gjør med f.eks. diablo, og spillet forandrer seg totalt utseendemessig, så blir det et annet spill enn hva vi forventer. Da har det nesten ikke noe å si hvor bra det blir, det ødelegger førsteinntrykket, og spillet mister sjarmen.

 

Jeg var for eksempel hekta på begge worms -spillene, når det kom i 3d så spilte jeg det 15 min før jeg la det på hylla :thumbdown:

Hadde samme greie med Heroes 4, likte alle de tidligere utgavene, hatet 4eren. Dog det var fortsatt isometrisk 2d, men det var bare så forandret utseendemessig.

 

Jeg tror folk som har forelsket seg i et spill, forventer at neste version skal være slik at man bare kan sette seg ned å spille det, uten å måtte sette seg inn i alt på nytt.. Det er iallefall slik jeg er :ermm:

Lenke til kommentar

Diablo III rykter igjen ja. Vel, det ville som vanlig ikke være noen bombe om Blizzard jobbet med et nytt Diablo-spill for jo visst er det jo Diablo en populær spillserie som er garantert et salgstall over det vanlige helt uten videre.

 

Nå tviler jeg ikke på at Blizzard ville gjøre et godt arbeid med Diablo III, for er det noen som kan lage gode spill så er det dem. Men spørsmålet er jo om de forsetter med isometrisk 2D eller om de går over til ekte 3D. Og ville det ødelegge spillet om de gikk over til god nymotens 3D. Ville all sjarm forsvinne?

 

Jeg tror kanskje mange ville ha det slik, men for meg selv aner jeg ikke hvordan dette hadde virket inn på meg. Det hadde midlertid vært interessant med et nytt interface og 3D.

Lenke til kommentar
Jeg må nesten bare si det; ville mye heller hatt Starcraft II. :)

 

Har aldri vært noe særlig fan av Diablo franchisen.

5547266[/snapback]

 

Ja og nei, tror ikke de klarer å lage et så balansert spill som starcraft er en gang til, og da vil bare sc2 være en nedtur. Og med tanke på hvor mange som har spilt og fortsatt spiller sc, tror jeg ikke de tørr å prøve seg på en oppfølger om de ikke kan lage den like bra. Når det er sagt, seff ville jeg hatt sc2 om de klarte å lage det bedre enn starcraft. Men diablo3 ville nok også gjort seg greit i spillhylla mi. Har alle andre diablo releaser der, sammen med sc/bw.

 

Og må si meg enig med endel andre, perspektivet i diablo har vært litt av kosen, håper egentlig de tar vare på det. Men nwn stil kan kanskje gå an, men liker hvor "enkelt" den andre er.

Lenke til kommentar

Oh fy søren om Diablo III kommer...! Diablo II tok en altfor stor del av livet mitt mens det varte....

 

Håpte egentlig på Starcraft 2 jeg også... De skal nå selvfølgelig klare å lage en balansert spill om de vil. Altså Starcraft kommer ikke til å vare evigt. Pluss me nytt strategi spill så vil jo de som ikke begynte me Starcraft eller WC3 fra begynnelsen kunne starte me blanke ark i noe helt nytt å henge me i svingene mot toppen av battle.net

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...