Gå til innhold

Nvidia G80-spekulasjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og noen av oss er fremdeles storfornøyd med et 6800 "vanilla" kort! :!: :!: :!:

 

menmen , de må bare pushe fremover , neste oppgradering jeg gjør vil helt sikkert merkes. Mye morsommere det enn å oppgradere fra det som var gårsdagens toppkort til dagens toppkort , dyrt er det også.

Lenke til kommentar
Og noen av oss er fremdeles storfornøyd med et 6800 "vanilla" kort! :!:  :!:  :!:

 

menmen , de må bare pushe fremover , neste oppgradering jeg gjør vil helt sikkert merkes. Mye morsommere det enn å oppgradere fra det som var gårsdagens toppkort til dagens toppkort , dyrt er det også.

5533293[/snapback]

 

Jeg er en av dem. Er enig i at det ville vært lurt å vente med oppgraderingen, men siden oblivion kommer ut i april, må noen av oss ha dages toppkort allerede da :)

Lenke til kommentar
Og noen av oss er fremdeles storfornøyd med et 6800 "vanilla" kort! :!:  :!:  :!:

 

menmen , de må bare pushe fremover , neste oppgradering jeg gjør vil helt sikkert merkes. Mye morsommere det enn å oppgradere fra det som var gårsdagens toppkort til dagens toppkort , dyrt er det også.

5533293[/snapback]

 

Det finnes faktisk personer som enda greier seg med radeon 9700 og 3000 i 3dmark03:P Gir heller pengene jeg kunne brukt til et slikt toppkort til kirkens nødhjelp, om det ikke gir meg 80fps i 10*16 i battelfield 2 gir det meg vertfall god samvittighet;)

Lenke til kommentar
Hmm, uten å vite så mye mer enn det stod i artikkelen om G80, begynner jeg å lure på om ytelsen fra gen til next gen begynner å bli mindre og mindre, siden nye kort kommer ut så ofte.

5533478[/snapback]

 

Er ikke helt sikker på det, men du må huske på at nye spill som kommer er myyye mer krevende per tittel enn det var før...

Lenke til kommentar
Hmm, uten å vite så mye mer enn det stod i artikkelen om G80, begynner jeg å lure på om ytelsen fra gen til next gen begynner å bli mindre og mindre, siden nye kort kommer ut så ofte.

5533478[/snapback]

 

Er ikke helt sikker på det, men du må huske på at nye spill som kommer er myyye mer krevende per tittel enn det var før...

5533502[/snapback]

 

Ja, seff. Det tenkte jeg ikke på. Er kanskje en blanding av disse 2 faktorene.

Lenke til kommentar
får håpe den ikke slår X1900XTX for vi ATI fans skyld

5533669[/snapback]

Morsom du, den vil nok parkere ati kortet ganske kraftig ,x1900 vil nok ikke være noe konkurent til dette skjermkorte , men Ati vil helt sikkert komme med noe tilsvarende når den tid kommer

det havner vel under juletreet til mange tipper jeg, ati kortet alså :)

Endret av Daytona*
Lenke til kommentar
får håpe den ikke slår X1900XTX for vi ATI fans skyld

5533669[/snapback]

 

Tror det at vi kan si at G80 vil nok knuse 1900XTX.. :)

 

Juni/Juli? Hm, kanskje det blir oppgradering på meg da .. Conroe XE og G80 :love:

5533711[/snapback]

 

 

Conroe XE? hk?

 

Edit: Åja, de nye varmeovnene ifra Intel :) Presler

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...