Gå til innhold

Hallo? Hallo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
40 prosent svarte at de er villige til å bruke like mye eller mer penger på en Endtone enn en ringetone.
Jeg er vel i bunn og grunn også det. Altså null komma null kroner. Når jeg bruker lydløs 90 % av tiden og ellers en av de 2-300 MP3-låtene jeg har liggende ser jeg ingen grunn til å betale for denne driten heller.

 

Greit nok at bøter er noen skritt for langt, men læren om bruk av ringetoner ved forskjellig tidspunkt og steder er da en form for sosialisering og skulle hørt til oppdragelsen.

Lenke til kommentar
[Wannabe moderator] Dårlig emnetittel. Rapportert[/Wannabe moderator]

 

Fnis.. Altså, tittelen på tråden er den samme som tittelen på artikkelen hos Amobil, og tråden ble startet i Forum > Mobil og PDA > Diskutér artikler (amobil.no) så jeg tror det går greit du. :)

 

..og så on topic: ARGH! Enda mer fjas og tull til mobilen som vi ikke trenger - jeg synes det var ille nok at folk har begynt å bytte ut "ring ring... ring ring.." med små Madonna-klipp og "Hallo? Ringer du meg? Hallo? Ringer du meg?" etc. Gud så irriterende slikt er.

Lenke til kommentar
Det er ikke snakk om diskrete lyder høyttaleren du holder mot øret, men høye lyder i høyttaleren som spiller av ringelyder.

Så folk som er i tvil om samtalen er over og naturlig nok holder telefonen til øret for å høre om samtalepartneren fortsatt er der skal plutselig få kattemusikk for full guffe rett i øret? Jeg kan tenke meg at mange kan få vondt i øret og evt. skadet hørsel av dette. Jeg håper de lanserer disse sluttonene i USA og blir saksøkt av folk som har fått vondt i øret og evt nedsatt hørsel av spetakkelet.

 

Jeg kommer som Sigmund_Freud også til å bruke like mye penger på dette som på ringetoner: 0kr. (Jeg har dog en samling ikke-plagsomme toner jeg har skaffet gratis om jeg skulle ønske å bytte)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...