Gå til innhold

Apple blir operatør?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er nok fake ja.

 

Uansett; det er en ting jeg ikke klarer å wrappe hodet mitt rundt vedr. "Mobile Me" og alt oppstyret - hvorfor skal alle insistere på at det dreier seg om en mobiltelefon eller at Apple skal bli en mobiloperatør?

 

"Mobile Me" passer da vitterlig mektig godt inn i bildet av en iPod som spiller musikk, video og nå også radio. iPod brukes jo som et symbol allerede - på status, at man er trendy, at man trener, at man er glad i å lytte på musikk på farten etc.

 

Jeg forstår at pressen -vil- at Apple skal komme med en mobiltelefon, eller bli en mobiloperatør, men er ikke all denne strekkinga litt drøy?

Lenke til kommentar
Uansett; det er en ting jeg ikke klarer å wrappe hodet mitt rundt vedr. "Mobile Me" og alt oppstyret - hvorfor skal alle insistere på at det dreier seg om en mobiltelefon eller at Apple skal bli en mobiloperatør?

 

Kunne tenkt meg en Bluetooth og/eller WLAN modul til alle iPod'er, slik at man kunne kommunisert trådløst via iPod'ene...

 

Det hadde vært moro om de fikk til :)

Lenke til kommentar

Det har jo lenge vært spekulert i at iPod skal bli trådløs, og jeg har også mer tro på at det er dette som inngår i "Mobile Me"-"konseptet". Jeg tror nok neppe det vil bli en tilleggsmodul dog, da Apple ikke har gitt ut den helt store mengden slike for egen motor. Det har stort sett vært 3. parts leverandører som har levert slikt (iTrip etc.). Jeg vil tippe at det, i så fall, dreier seg om en ny generasjon iPod med trådløs-støtte av en eller annen art. Det hadde i alle fall vært litt kult - spørsmålet er om det blir kjapt nok. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...