Gå til innhold

Demo av TimeShift (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No shit denne er elendig porta til PC, sliter selv med dårlig framerate og PC`en er ikke akkurat dårlig heller. Samt at jeg har litt problemer med lyden, med at samtale lyden faller ut og at lyden fra gunnerne høres blass ut ikke noe futt i den nei. Der var halve følelsen vekke. :thumbdown: Samt grafikken var ikke all verdens heller. Var mye plastikk aktig grafikk dette. Fikk ikke noe aha opplevelse for å si det slik.

Lenke til kommentar
No shit denne er elendig porta til PC, sliter selv med dårlig framerate og PC`en er ikke akkurat dårlig heller. Samt at jeg har litt problemer med lyden, med at samtale lyden faller ut og at lyden fra gunnerne høres blass ut ikke noe futt i den nei. Der var halve følelsen vekke. :thumbdown: Samt grafikken var ikke all verdens heller. Var mye plastikk aktig grafikk dette. Fikk ikke noe aha opplevelse for å si det slik.

5524605[/snapback]

 

Synes det var litt kjedelig i begynnelsen. Men når jeg begynte å bruke tidsgreia så ble det skikkelig artig. Synes grafikken ikke var så dårlig heller.

 

Eneste er fps som sliter litt. Men det gikk greit på "good" i 1280 med HDR.

Fysikken er veldig bra :thumbup:

Artig å se hvordan rocketfyren skyter i stykker den bilen i slow motion og alle biter fyker til himmels.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Men hvorfor er bildene de samme på PC utgaven og '360 utgaven? Bildene fra PC-versjonen er prikk lik bildene fra '360 utgaven? Er ikke 360 utgaven ferdig kanskje, så har de bare brukt bilder fra PC'en istedenfor, eller?

 

360 screenshots :dontgetit:

5525097[/snapback]

 

kanskje spillet ser helt likt ut på pc og xbox 360

jeg blir imponert over 360 hvis den klarer kjøre dette spillet på max settings i 1080i

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Men hvorfor er bildene de samme på PC utgaven og '360 utgaven? Bildene fra PC-versjonen er prikk lik bildene fra '360 utgaven? Er ikke 360 utgaven ferdig kanskje, så har de bare brukt bilder fra PC'en istedenfor, eller?

 

360 screenshots :dontgetit:

5525097[/snapback]

 

kanskje spillet ser helt likt ut på pc og xbox 360

jeg blir imponert over 360 hvis den klarer kjøre dette spillet på max settings i 1080i

5525263[/snapback]

 

 

360 er jo kraftigere enn de fleste "hjemme PC'er" som er ute nå, så jeg skulle da tro at den vil levere bedre grafikk. Hvis ikke så vil den neppe levere 100 % samme grafikk, noe som det er på bildene. Selv om det er vanskelig å se "fysikken" når det er stillbilder, kanskje den er bedre? :hmm:

Lenke til kommentar

Potensialet er der absolutt, men som flere andre her sa, er grafikken alt for laber for at det skal kreve SÅ mye.

 

Grafikken i seg selv er helt grei nok, men at spillet skal kreve SÅ mye er bare absurd. Tipper dårlig konvertering fra konsoll er svaret på det problemet.

 

Synes effektene i spillet her var ganske så pene, og våpnene var veldig interessante. Dessuten er jo timeshift-mulighetene ganske så neat.

 

Ellers kan jeg ikke skjønne hvorfor de skryter over ragdoll-fysikken deres, da den absolutt ikke er noe å skryte over (heller noe å skjemmes over).

En del andre små bagateller finnes også i dette spillet, men om de får fiksa FPS-problemene (som er hovedproblemet til spillet), kan det bli et ganske så greit FPS. :)

Lenke til kommentar

Har så langt vært rimelig uinteressert i denne tittelen, men etter å ha spilt denne demoen ble jeg mer nysjerrig. Hvorvidt dette tidsgreiene er en gimmick eller ikke ble jeg ikke helt sikker på av denne demoen. Den var så kort. Synes ellers det så lovende ut, men veit ikke om det kan greie å engasjere så mye som HL2, FEAR og Far Cry. Da bør historien også holde. Så får se når det blir lansert, hva som blir sagt og skrevet.

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Men hvorfor er bildene de samme på PC utgaven og '360 utgaven? Bildene fra PC-versjonen er prikk lik bildene fra '360 utgaven? Er ikke 360 utgaven ferdig kanskje, så har de bare brukt bilder fra PC'en istedenfor, eller?

 

360 screenshots :dontgetit:

5525097[/snapback]

Det er nok bare GameSpot som har gjort en glipp, ved å legge opp PC-skjermbilder i Xbox 360-produktet, og vice versa.

Lenke til kommentar
noen som vet hva parallax gjør? står under rendering  :hmm:

5525416[/snapback]

Kort forklart er det en type bump mapping som gir en mye bedre illusjon av dybde i texturene (noe man kan se fra bilde ditt). Dette brukes fremfor å bruke faktisk geometry (polygons) som er mye mer krevende.

Dette er noe vil vil se mer og mer av fremover.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Dårlig optimalisert demo og labre våpen,dårlig feeling og kick i dise pga. tam lyd. Meget bra detaljer på mange av teksturene og disse effektene man kan bruke var også litt småstilig. Tenkte litt på demoen til Über Soldat,der kunne man får fram et "force field" forran seg for å stoppe kulene,så kunne mane bare valse inn i ein gjeng med tyske soldater å se de falle om,jævlig stilig :D

 

Men ja,tror nepper eg kommer til å ha meg dette spillet verken på PC eller 360,hadde isåfall blitt på sistnevnte da eg tipper spillet er best optimalisert på konsoll.

Lenke til kommentar
noen som vet hva parallax gjør? står under rendering  :hmm:

5525416[/snapback]

Kort forklart er det en type bump mapping som gir en mye bedre illusjon av dybde i texturene (noe man kan se fra bilde ditt). Dette brukes fremfor å bruke faktisk geometry (polygons) som er mye mer krevende.

Dette er noe vil vil se mer og mer av fremover.

5526211[/snapback]

Er du sikker på dette? Parallax er jo et fenomen hvor et objekt ser ut til å bevege seg pga. forandringer i bakgrunnen. Ser ikke helt sammenhengen mellom din forklaring, og hva begrepet 'parallax' faktisk betyr.

 

Mange husker nok sikkert parallax-scrolling fra gamle spilltitler til C64 og Amiga bl.a. Var vel et litt kult spill som het 'Parallax' også, så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...