Gå til innhold

Bråk rundt S.T.A.L.K.E.R? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten å hisse på meg for mange her så er det vel snart på tide at noen får sparken eller i alle fall viser til resultater.

En ting er at spillet, i likhet med de fleste andre store titler, har blitt utsatt en rekke ganger, men det har tross alt ikke kommet noen nyheter på aldri så langt tid. I alle fall ikke av det positive slaget. Hvis det også stemmer det som står i artikkelen at folk har sluttet og tatt med seg materiale, ikke dokumentert ferdig arbeid osv så virker det ikke særlig lyst i tunnellen..

Noen ganger må man kanskje bite i det sure eplet og innse at ambisjonsnivået ble lagt altfor høyt og at man ikke klarer å ro i land et produkt som svarer til forventningene.

Lenke til kommentar
I, Oleg Yavorsky, PR Manager for GSC today visited much loved Gamemag, and I see: rumours, rumours, and again rumours. Rumours I, in principle, love, since this is the main focus of this site - I myself come here to read a little of those interesting stories. But news that "STALKER" is in the stage of beta and final testing - this is already in progress!

 

I rang Management and, after learning all of the facts, I can say that on Friday at a conference it was decided to transfer some of the desginers to the development of "Heroes", and to discharge some employees. Namely, of 40 people two are transferred into the Art department, five are released from employment. When I asked Sergey "Why", he said that art in "STALKER" is almost finished, and that transferring designers to "Heroes" would be more than sufficent for the title.

 

None of Management, Key Designers, Programmers, or testers were released. In a telephone conversation I was told that I could not give you any "official comment", but Sergey said to say "ring my mobile, it's always on". All members of press know it's number, and more and more also know mine.

 

Now, my personal comment, what you wrote, it insulted: What you said of our STALKER - what of Russian Developer Nival. Their title "Hereos of Might and Magic V": already has been in development for four years. Yesterday it was in the beta stage... For some reason no-one on Gamemag made comments, that they did not have time to complete the title. But Art Design is finished - so immediately Gamemag writes "STALKER is dead".

 

Respected press, you are not in this way. If any information is necessary to you, then ring/write us, do not be troubled.

http://forums.gamemag.ru/viewtopic.php?p=5...d5d144af#540388

 

Han har og komt med liknande uttalelser til personar som har snakka med han. Så eg tek ikkje disse rykta så alvorleg.

 

Edit: Mozze: Er det nødvendig å kome med nokon nyheter da? Vi veit jo alt meir ein nok om spelet. Dei holder på med den siste fin justeringa, og meir ein det treng vi vel ikkje å vite. I tillegg reknar eg med at vi får vite mykje når kampanjna starter (6 mnd. før spelet kjem ut).

Endret av ttt
Lenke til kommentar

De kom med så mye nyheter i starten, med screens og demo av fysikken osv at det virker som det var litt nærmere lansering enn det viste seg å være. Blesten rundt spillet falmer litt når det ropes ulv ulv i lange tider. Jeg håper selvfølgelig at spillet kommer, men må innrømme at jeg begynner å miste troen på at det blir et så genialt spill som antatt. Vi får bare krysse fingrene. I mellomtiden kan vi uansett kose oss, denne våre byr på litt i i overkant mange slipp av go'spill :)

Lenke til kommentar

"Til en IGN-journalist, skal THQ ha sagt at S.T.A.L.K.E.R. må slippes i 2006, uansett hvordan spillet ser ut."

 

Auda. Å risikere å få spillet totalt slaktet på grunn av store bugs/feil og mangler er ikke alltid like lurt. Det er heller ikke særlig lurt å mer eller mindre innrømme allerede nå at spillet vil kunne bli releaset "uferdig", slik de i praksis gjør ved å si noe sånt som dette til pressen.

Lenke til kommentar
"Til en IGN-journalist, skal THQ ha sagt at S.T.A.L.K.E.R. må slippes i 2006, uansett hvordan spillet ser ut."

 

Auda. Å risikere å få spillet totalt slaktet på grunn av store bugs/feil og mangler er ikke alltid like lurt. Det er heller ikke særlig lurt å mer eller mindre innrømme allerede nå at spillet vil kunne bli releaset "uferdig", slik de i praksis gjør ved å si noe sånt som dette til pressen.

5522278[/snapback]

 

Kan risikere å få et spill ala boiling point da :thumbdown:

kjipt å betale for et spill, så må du vente flere måneder på patcher slik at spillet blir spillbart...

Lenke til kommentar
Kan risikere å få et spill ala boiling point da  :thumbdown:

kjipt å betale for et spill, så må du vente flere måneder på patcher slik at spillet blir spillbart...

5522351[/snapback]

De valgte i alle fall et passende navn, et navn som faktisk beskrev tilstanden til alle kundene som hadde handlet spillet.. :p

 

Kan hende STALKER må ut på markedet for å få litt penger inn igjen. Man veit jo aldri med Russland, de trenger ikke å ha fått lønn på noen måneder og da gidder man liksom ikke jobbe seg ihjel..

Lenke til kommentar
Man veit jo aldri med Russland, de trenger ikke å ha fått lønn på noen måneder og da gidder man liksom ikke jobbe seg ihjel..

5522521[/snapback]

Bra at spelet vert laga i Ukraina då.

 

bare det ikke blir kansellert :cry:

5522571[/snapback]

Dei vil vel ikkje kansellere eit spel som er så godt som ferdig. Då vil det vere meir sansynleg at dei bare gir det ut med eit par bugs. Ikkje at eg trur dette vil skje, eg rekner med at dei får gjere spelet ferdig før det blir gitt ut.

Lenke til kommentar

Mange her klager og klager over stalker, men selv kan jeg bare si at jeg er imponert: endelig ett selskap som tør og bruke lang tid på ett spill, da vil både den grafiske kvaliteten og gameplayet sannsynlighvis bli av en helt annen klasse en mange andre spill

 

Konsekvensene av dette er dessverre at de som finansier spillet trekker støtten, det er utrolig synd at spillbransjen er blitt sånn som den er i dag, spillene skal spys ut så fort som mulig uten og bruke tid på gameplaytesting og forbedring, det er bedre med lang produksjonstid, få bugs og få patcher en kort produksjonstid og et halvt år hvor spillet er så og si uspillbart før patcher har retta opp bugs

 

Når S.T.A.L.K.E.R. kommer skal jeg ialfall kjøpe spillet og støtte et selskap som endelig tør produsere gode spill, og ikke bare spyr ut noe uferdig oppkast ala EA!

Lenke til kommentar

Nåja jeg skal være enig i at utviklere skal ta seg god tid med spillet men husk at Stalker egentlig skulle ha kommet ut for 2 år siden så det trenger ikke bare å være kvalitetstesting :) Tror det er heller mer uerfarne utviklere og ett prosjekt som ble dødfødt etter HL2 kom. Da jeg testet Alphaen var det store og åpne landskaper lignende HL2 bare ikke så detaljert og det var Zombier av alle ting så forventer meg ikke akkurat helt det store.

Lenke til kommentar
Mange her klager og klager over stalker, men selv kan jeg bare si at jeg er imponert: endelig ett selskap som tør og bruke lang tid på ett spill, da vil både den grafiske kvaliteten og gameplayet sannsynlighvis bli av en helt annen klasse en mange andre spill

5522700[/snapback]

Sånn sett bør sannlig Duke Nukem Forever bli knallbra i allefall! ;)

 

Men seriøst - er enig med deg. S.T.A.L.K.E.R kan bli et bra spill når/hvis det endelig kommer ut. *krysser fingrene*

 

Selv om det kommer ut med masse bugs og slikt, så kan det jo være like greit dersom det sikrer at spillet i det hele tatt kommer ut. Husker "Elderscrolls: Daggerfall" slet noe voldsomt med bugs da det kom på markedet for en del år tilbake, men det ble da et meget bra og gjennomført spill så snart patchene kom på plass (før patchene var det tilnærmet uspillbart).

Lenke til kommentar
To clarify the concerns of some fans regarding S.T.A.L.K.E.R.-related rumours to have appeared recently on the net, GSC Game World believes it necessary to explain the following:

The project is on the stage of beta approval and is being actively developed in close cooperation with the publisher.

The team has undergone certain reductions, particularly in the art section, due to all the graphics-related works being almost complete (out of 40 people 5 were dismissed). None of the leads, programmers and moreover, testers may not be reduced at any time.

Regarding the technology leak, none of the designers gone has the rights to the game’s engine (all the S.T.A.L.K.E.R. technologies, including the X-Ray engine and S.T.A.L.K.E.R.-2 engine belong to the company). Even if the current or next-generation engine would appear on the net, their legal use is impossible. GSC does not intend to sell its technologies in the nearest time, so as does not intend to postpone the release of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl due to rumours of that kind.

 

Fra STALKERs hjemmeside

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...