Gå til innhold

GeForce 7300 GS blir vifteløs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende ytelse, selv til vifteløst å være, og som vanlig: Kjipt at de ikke leverer det med 2x DVI-I. Man blir jo aldri fornøyd når man hele tiden må velge mellom pest og kolera. Enten yter det bra og bråker som et uvær eller så er det stille men yter elendig og mangler vitale tilkoblingsmuligheter. :(

 

Når skal vi få et passivt kjølt Geforce Go 7800GTX med gode tilkoblingsmuligheter til stasjonære PCer?

Lenke til kommentar
Skuffende ytelse, selv til vifteløst å være, og som vanlig: Kjipt at de ikke leverer det med 2x DVI-I. Man blir jo aldri fornøyd når man hele tiden må velge mellom pest og kolera. Enten yter det bra og bråker som et uvær eller så er det stille men yter elendig og mangler vitale tilkoblingsmuligheter. :(

 

Når skal vi få et passivt kjølt Geforce Go 7800GTX med gode tilkoblingsmuligheter til stasjonære PCer?

5506237[/snapback]

 

Det finnes allerede vifteløs 7800 GT og den har dual DVI. Fikk faktisk litt lyst på den selv.

Lenke til kommentar
Haha for en geek jeg er. Jeg leste "GeForce 7800 GS" og da jeg kom til:
Pixel pipelines: 4

Fikk jeg drikkeyoghurt i vrangstrupen og nesten ut nesen.

 

Dette kortet seiler glatt inn i rekken av kort som jeg aldri vil vurdere hverken til meg selv eller andre.

5509944[/snapback]

HEHE, sant så sant. Men det 7800GT vifteløse kortet ser jo kurrant ut da. Selv om det er like greit å kjøpe et vanlig 7800GT for 2500kr og kjøpe en svært stille viftekjøling. Inne i et lydissolert Kabinett (HTPC) så ville nok en stillegående kjøleløsning fungere minst like godt. (hvis man har lyst til å spare masse penger da. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...