Gå til innhold

Creative Zen Vision:M


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Med Zen Sleek virket det som om Creative holdt på å sakke fullstendig akterut"

 

hva faen skal det bety? er kjempe fornøyd med min sleek spiller. lydkvalitet - lydkvalitet - lydkvalitet og lydkvalitet er stikkordet her. ok størrelse. ok batteri kapasitet. enkel overføring. stilrent design.

 

merk! AKG K26P headset

Endret av Hydrolift
Lenke til kommentar

Jeg synes Vision:M er alt iPod burde ha vært. Virkelig bra at Creative kan lage så bra produkter som dette.

 

At den er større enn flashbaserte spillere som f.eks iPod nano er ikke til å unngå så jeg synes ikke størrelsen er noe å sette på minus-siden. Den har tross alt sammenlignbar størrelse med en Sony Ericsson T610 mobiltelefon og lagringskapasitet som iPod nono/mini ikke er i nærheten av.

Lenke til kommentar
Jeg synes Vision:M er alt iPod burde ha vært. Virkelig bra at Creative kan lage så bra produkter som dette.

 

At den er større enn flashbaserte spillere som f.eks iPod nano er ikke til å unngå så jeg synes ikke størrelsen er noe å sette på minus-siden. Den har tross alt sammenlignbar størrelse med en Sony Ericsson T610 mobiltelefon og lagringskapasitet som iPod nono/mini ikke er i nærheten av.

5496169[/snapback]

Om du ser det på en annen måte så er ikke Creative Zen i nærheten av størrelsen til en iPod med like stor kapasitet. Og en iPod med 60GB (157 gram) er fortsatt mindre enn en Creative på 30GB!

 

Creative 30GB

Størrelse: 104 x 62 x 18,6 mm

Vekt: 163 gram

 

iPod 30GB

Størrelse: 104 x 61 x 11 mm

Vekt: 136 gram

Lenke til kommentar
Jeg synes Vision:M er alt iPod burde ha vært. Virkelig bra at Creative kan lage så bra produkter som dette.

 

Sant sant, men iPod kommer nok til å selge mer bare på grunn av navnet, og all den gratis markedsføringen den får av ITav**en, VG, Dabla, og til dels også HW.no, har ennå til gode å se en mp3-spiller bli testet uten at iPod blir nevnt minst 2-5 ganger.. :whistle:

Lenke til kommentar

Problemet er i og for seg, at så lenge hver eneste en ny mp3 spiller blir lansert som en ipod killer, så vil den i praksis aldri bli det. Siden ipod blir nevnt +-5 ganger for hver ny mp3 spiller som ser halvbra ut. Så får den jo masse gratisreklame og folk sjekke ut ipoden, klart den må selge ett par ekstra ipoder på det da.

Lenke til kommentar
Jeg synes Vision:M er alt iPod burde ha vært. Virkelig bra at Creative kan lage så bra produkter som dette.

 

At den er større enn flashbaserte spillere som f.eks iPod nano er ikke til å unngå så jeg synes ikke størrelsen er noe å sette på minus-siden. Den har tross alt sammenlignbar størrelse med en Sony Ericsson T610 mobiltelefon og lagringskapasitet som iPod nono/mini ikke er i nærheten av.

5496169[/snapback]

Om du ser det på en annen måte så er ikke Creative Zen i nærheten av størrelsen til en iPod med like stor kapasitet. Og en iPod med 60GB (157 gram) er fortsatt mindre enn en Creative på 30GB!

 

Creative 30GB

Størrelse: 104 x 62 x 18,6 mm

Vekt: 163 gram

 

iPod 30GB

Størrelse: 104 x 61 x 11 mm

Vekt: 136 gram

5496562[/snapback]

7,6mm tykkere og 27g tyngre.. Right, det var ille.

Men konkurrentene til denne spilleren er vel Nano? Siden Nano har litt mer status eller what-not. Nano er en nice spiller størrelsesmessig, men om man syns en Vision:M blir for stor, så skjønner jeg det egentlig ikke. jeg har holdt en Nano. En ting dominerte, jeg var redd for å ødelegge den..

 

Dette er noe jeg virkelig vil ha under treet.. Jul, kom tilbake! :(

Lenke til kommentar
Jeg synes Vision:M er alt iPod burde ha vært. Virkelig bra at Creative kan lage så bra produkter som dette.

 

At den er større enn flashbaserte spillere som f.eks iPod nano er ikke til å unngå så jeg synes ikke størrelsen er noe å sette på minus-siden. Den har tross alt sammenlignbar størrelse med en Sony Ericsson T610 mobiltelefon og lagringskapasitet som iPod nono/mini ikke er i nærheten av.

5496169[/snapback]

Om du ser det på en annen måte så er ikke Creative Zen i nærheten av størrelsen til en iPod med like stor kapasitet. Og en iPod med 60GB (157 gram) er fortsatt mindre enn en Creative på 30GB!

 

Creative 30GB

Størrelse: 104 x 62 x 18,6 mm

Vekt: 163 gram

 

iPod 30GB

Størrelse: 104 x 61 x 11 mm

Vekt: 136 gram

5496562[/snapback]

7,6mm tykkere og 27g tyngre.. Right, det var ille.

Men konkurrentene til denne spilleren er vel Nano? Siden Nano har litt mer status eller what-not. Nano er en nice spiller størrelsesmessig, men om man syns en Vision:M blir for stor, så skjønner jeg det egentlig ikke. jeg har holdt en Nano. En ting dominerte, jeg var redd for å ødelegge den..

 

Dette er noe jeg virkelig vil ha under treet.. Jul, kom tilbake! :(

5497064[/snapback]

 

7.6 mm har faktisk en god del å si når det gjelder tykkelse, har en crative-spiller selv (zen touch), og også på den er tykkelsen det største problemet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Syns Vision:M ser bra ut , men tykkelsen gjør at jeg ikke bruker penger på den. Det skal vel være mulig å få en liten og god spiller med de funksjonalitetene. Er det ikke mulig nå så blir det sikkert om et halvt år / et års tid, og det haster jo ikke, ikke for meg iallefall. Brukte 1 tusenlapp på en flashspiller som jeg bruker å jogge med. Får ikke hele musikksamlingen min på den da, men det er ikke nødvendig heller. Savner kun en slik spiller når jeg sitter på lange buss/bil/flyturer. IPOD killer? næh, blir som å komme med en MP3 killer det. Finnes mange bedre formater, men ingen greier å ta over MP3-lyd-formatet.

Lenke til kommentar
Om den er noen mm tykkere enn iPod, hva så, når den har overlegen bildekvalitet og støtter DivX og Xvid.

Nå er jeg ikke overbevist om at det gjør den til en iPod killer. Jeg tror Creative må komme med ett såpass mye bedre produkt enn Apple at de i praksis fremstår som eneste alternativ, men alt de har fått til her er en videreføring av sin "wanabe" iPod linje og samme funksjonalitet som iPod, mulig noe av denne funker bedre enn den gjør på iPod'en, men jeg tror ikke det overbeviser "massene". Jeg tror folk flest enda har mer enn nok med musikk på disse spillerne, video blir mer for spesielt interesserte.

Lenke til kommentar
Nanoen er ikke lett og ødelegge da.

5497082[/snapback]

Det stemmer, men den ser unektelig spinkel ut.

5497405[/snapback]

Hehe, ja. Må bruke iTubes, for at den ikke skal gli ut av lomma på bussen. Redd for og miste den j :whistle:

 

Jeg vil heller ha denne, for Ipod sine motstandere ser så svære å flate ut, nett som å ha en tablet pc i lomma, og du føler at de vil knekke.,,,

5497968[/snapback]

Har du bøyd på en ipod nano?..

ED: Skrev 5G, ikke nano :wee:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...