Gå til innhold

Kan saksøke norske pirater


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper inderlig at de kun går etter de store haiene, altså de som laster ned musikk for å selge det videre. Hvis de går etter normale mennesker som laster ned en musikkfil eller tusen, så mister jeg den lille gjenværende respekten for platebransjen, og vil ikke kjøpe mer plater. Jeg både tror og håper at mange andre tenker som meg.

Lenke til kommentar
Bra de bruker tiden på slike nyttige ting istedenfor å ta voldtekstsmenn, mordere, osv.

5512271[/snapback]

Helt enig, må jo ta av seg de farlige folkene som laster ned musikk :thumbup:

5512287[/snapback]

Å herregud de er farlige de... møtte en på bussen en gang, den spinkle lille nerden, med iPoden full av nedlastet musikk, holdt på å pisse på meg av skrekk jeg :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg håper inderlig at de kun går etter de store haiene, altså de som laster ned musikk for å selge det videre. Hvis de går etter normale mennesker som laster ned en musikkfil eller tusen, så mister jeg den lille gjenværende respekten for platebransjen, og vil ikke kjøpe mer plater. Jeg både tror og håper at mange andre tenker som meg.

5495418[/snapback]

hvis dei skal skal gå etter alle sammen, kommer ca 60% av norges befolkning til å til få bli tilsendt en anmeldelse i posten.

Lenke til kommentar
Jeg håper inderlig at de kun går etter de store haiene, altså de som laster ned musikk for å selge det videre. Hvis de går etter normale mennesker som laster ned en musikkfil eller tusen, så mister jeg den lille gjenværende respekten for platebransjen, og vil ikke kjøpe mer plater. Jeg både tror og håper at mange andre tenker som meg.

5495418[/snapback]

hvis dei skal skal gå etter alle sammen, kommer ca 60% av norges befolkning til å til få bli tilsendt en anmeldelse i posten.

5516591[/snapback]

 

Ja, befolkningen som helhet ser ikke på dette som et stort problem, jeg tror neppe de får noen tilhengere av å gå etter privatpersoner.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...