Gå til innhold

Aksesspunkter med PoE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PoE er egentlig ganske kjekt, håper det begynner å bli vanligere å støtter, følger det med slik "strøm-kabel og nettkabel til PoE" adapter? Og om ikke, hva koster en slik, sånn ca?

 

AtW

5469438[/snapback]

 

https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax=

 

Litt over 200 kr er ikke ille, billigste switchen jeg har sett med PoE er en D-Link med 16 porter, hvor 8 av dem har PoE. Denne koster rundt 2800 kr, som du finner i bunnen av søkeresultatene på linken jeg gav ovenfor.

Lenke til kommentar

Joda, utendørs enheten var jo fin den - men 3200 kroner da man! Den litt fingernemme kan jo bare kjøpe seg en flatpanelantenne på 15dBi (ebay.com, ca. 400 kroner), disse har rikelig med plass til å stappe komponentene fra en WRT54GL i (553 kroner, i.h.t "prisguiden"). Legger vi til noen smådeler fra elfa.se er vi oppe i langt under halvparten - for et mye bedre produkt :)

 

Beklager at jeg ble litt offtopic, men synes jeg måtte når prisen var så stiv... På den annen side - dette er et flott "out of the box" produkt for de som har nok av penger :) Håper flere følger Linksys gode eksempel når det gjelder produktutvikling :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...