Gå til innhold

MillionDollarHomepage pengeutpresset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11. februar ble hjemmesiden hans angrepet slik at den gikk ned
Mener dere januar? Eller februar i fjor?

 

Vel jeg synest at hele idéen om denne siden var tåpelig, men selvsagt er det dårlig gjort å angripe nettsiden.

5463508[/snapback]

 

Tåpelig? Vel.. Han tjente over 1 million dollar på denne siden.. jeg vil vel heller påstå at det var en genistrek av han :)

Lenke til kommentar

Interessant sak. Fint at dere nevner selskapet som tilbyr en slags beskyttelse som tjeneste. Ser jo ut til at slike bekjempelsestaktikker også kan være en lønnsom bedrift. DDoS angrep hører en jo om til stadighet i nyhetsbilde.

 

Hva må MillionDollarHomepage.com betale for en slik sikkerhetsløsning? Kanskje dere kunne lage en artikkel om slike sikkerhetsløsninger? Det er nok mange uvitende bedrifter som kunne trenge veiledning om temaet. Nå har vi ihvertfall et sted å henvende oss til hvis det blir nødvendig (DDoSprotection.com).

Lenke til kommentar

Hvordan har han klart å reklamere så godt for siden sin? Er utrolig mange som har betalt han og hvis jeg tenker på meg så ville jeg aldri ha betalt han en eneste krone. Tror ikke noen gidder å gå igjennom hele den lista hans med linker.

 

Minst 10 * 10 px blir jo 100$ = Ca 800 kr for en så liten rute med bilde + en link :no:

Lenke til kommentar
Hvordan har han klart å reklamere så godt for siden sin? Er utrolig mange som har betalt han og hvis jeg tenker på meg så ville jeg aldri ha betalt han en eneste krone. Tror ikke noen gidder å gå igjennom hele den lista hans med linker.

 

Minst 10 * 10 px blir jo 100$ = Ca 800 kr for en så liten rute med bilde + en link  :no:

5464390[/snapback]

 

Folk er rare, men det er litt stilig at han har klart og tjene så mykje på noko slikt. ;)

Lenke til kommentar

Han har jo ikke trengt å reklamere mye, hvis han i det hele tatt har gjort det.

 

De første som kjøpte tenkte sikkert dette kunne bli en god idé og tipset andre om det, så ble mediene oppmerksome på dette og snart visste veldig mange om siden hans.

 

Den gode gamle jungeltelegrafen :)

Endret av Gyn3r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...