Gå til innhold

Sniktitt på BenQ EF81


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott artikkel. Bare et par kommentarer :)

 

"Dette er ikke bare den første 3G-telefonen med Siemens-merke..."

BenQ-Siemens :)

 

"Menysystemet til EF81 er ulikt det vi tidligere har sett i Siemens modeller."

- det er det samme som på SXG75, kun menyikonene er nye.

 

Og prisen blir mellom 4 og 4,5k (i følge mobil.se)

Lenke til kommentar

Ser virkelig snasen ut denne.

Det er snart et år siden jeg eide telefon med tilsvarende skjermer, men den var riktig nok ikke fullt så sexy, og i alle fall ikke så slim.

Kameraløsningen (roterende) var også lik, selv om den ikke kunne brukes til videotelefoni.

Kult at B-S støtter fler formater enn mp3. Selv om det ikke betyr noe for meg, hadde det vært gøy om de hadde støttet ogg vorbis også.

Edit: Så det var micro-SD, ikke mini-SD.

 

4 - 4,5 SEK i Sverige da eller?

Anyway, blir spennende å se resultatet. Håper ikke den drøyer like mye som sxg75 gjorde.

Lenke til kommentar
Dette er ikke bare den første 3G-telefonen med Siemens-merke, men også en helt unik modell rent designmessig.
Samlet er BenQs nye modell 1,59 cm tykk, og er med det den tynneste 3G-telefonen for det norske markedet til nå.

Bestem deg da :) Det er ikke Siemens, det er ikke BenQ. Det er BenQ-Siemens. Ser sjelden at dere omtaler en SE mobil som først Sony og så Ericsson senere i samme artikkel.

 

Uten tvil en fin mobil det her. Det er gøy å se at forumet engasjerer seg ordentlig ved produktlansering fra BenQ-Siemens. Det er lenge siden Siemens fikk tilsvarende oppmerksomhet, tror jeg da.

 

Gleder meg til å prøve denne en gang.

Lenke til kommentar

Fikk aldri nevnt det, men feilene som er nevnt har blitt korrigert. Takk for tips!

 

Når det gjelder BenQ-Siemens, så er det bare et varemerke. Selskapets offisielle navn er BenQ Mobile, eller kort og godt BenQ. Så det er altså ikke telefonen til BenQ-Siemens, men telefonen til BenQ. :)

Lenke til kommentar

Jo, men nå er BenQ Mobile bare en avdeling av BenQ, ikke et enkeltstående selskap. Det er heller ingen andre eiere involvert enn BenQ.

 

Derfor kan man like gjerne si at EF81 er en telefon produsert av BenQ som man før like gjerne kunne si at en SL45i var en telefon laget av Siemens som Siemens Mobile.

 

As one of the three business groups of BenQ Corporation and as a trademark licensee of Siemens AG, BenQ Mobile stands for innovative technology with a human touch.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...