Gå til innhold

Billigste webshop 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har blitt mindre og mindre bless rundt Webshoptestene gjennom aarene,

 

Husker for 7-8 aar siden jeg da jeg valgte en webshop bare fordi de var billigst, men etter at aarene gikk har jeg faat et par yndlingswebshop som har gitt meg bra service og har gode priser :)

En gang i blant gir jeg en ny webshop sjanse, og da har jeg som regel blitt positivt overrasket.

 

Multicom har vaert med helt fra tidenes begynnelse (vel, av de aarene jeg har vaert forbruker paa datautstyr over nett iallefall) og det er morsomt aa se at de gjor det bra. PSData er min yndlingswebshop, og jeg kommer nok til aa fortsette aa handle der.

 

Alt i alt en god test, og haaper at testen oker konkurranse for at prisene i 2006 blir enda lavere.

Lenke til kommentar
La merke til at SHG ikke var med på testen. Var ikke de vinner av Webshoptesten 4. kvartal 2005?

5426819[/snapback]

 

For å komme med på totallisten for 2005 må webshopen ha kommet på hovedlisten, dvs. hatt minst 9 av 15 produkter, i minst tre av de totalt fire kvartalsvise prisundersøkelsene.

 

Jeg har forøvrig de samme erfaringer som unwill, "gamlinger" som har shoppet hardware i over et tiår har en tendens til å gro fast i sine kjære :) Lista mi er for tiden, i en ikke-prioritert rekkefølge:

* Netshop

* Komplett

* PS-Data

* Multicom

* MPX

 

til dels også (De har produkt som de andre sjappene ikke har):

* Microplex

* Digitalimpuls

 

Og jeg har prøvd SHG i det siste. Web-sider jeg ikke forstår, men hyggelige priser :)

 

Jeg har fått veldig bra service fra alle disse butikkene, med en ørliten ledelse for Netshop.

Endret av daffyd
Lenke til kommentar

Kommer alltid til å ha en liten finger på mpx.

De er raske og greie å ha med å gjør.

De ringte meg til og med ;)

 

samt har de alltid vært greie med returer

lite minus er at nesten ingen ting som kommer fra den butikken har fungert som det skal.... kan være tilfeldig het det der da....

 

hehe...

Lenke til kommentar
Kommer alltid til å ha en liten finger på mpx.

De er raske og greie å ha med å gjør.

De ringte meg til og med ;)

 

samt har de alltid vært greie med returer

lite minus er at nesten ingen ting som kommer fra den butikken har fungert som det skal.... kan være tilfeldig het det der da....

 

hehe...

5427010[/snapback]

Samme her, holdt en liten finger på MPX gjennom 2005 (holder den vell der enda..), de er kjappe og flinke og sender mange bekfreftende eposter.

 

Er det noe galt ringer de. (Bestillte Patriot DDR2 attåt hovedkortet isteden for DDR(1)) Før de sender varene.

 

Minusen VikinGz setter opp har jeg ikke opplevd. ;)

Endret av Vid^r
Lenke til kommentar

Virker som at webshoptesten ikke har samme tyngde som før i tida.

Personlig betyr den lite for meg. Det som er fint med den er å få vite hvilke nye butikker som kommer på markedet.

 

Uansett hvilke butikker som er på pallen, sjekker jeg alltid 4-5 nettbutikker opp imot hverandre, og finner ut hva som lønner seg.

Lenke til kommentar
Webshoper som ikke sender landsdekkende og nedlagte webshoper er tatt ut av listen. De kjente skandinaviske webshopene SHG.no, ITbutikken og Databutikken har deltatt i webshoptesten 3. og 4. kvartal i år, med gode resultater. De var derimot ikke med i 1. og 2. kvartal, på grunn av at reglene for deltagelse utelukket dem den gangen. Derfor kvalifiserte de seg heller ikke til testen "Billigste webshop 2005".

 

Jeg tror det må være noe galt med reglene når de billigste web-shoppene ikke er kvalifisert. Tenker spes. på SHG.

 

Tulle-test!

Lenke til kommentar
Jeg tror det må være noe galt med reglene når de billigste web-shoppene ikke er kvalifisert. Tenker spes. på SHG.

 

Tulle-test!

5445554[/snapback]

Visste faktisk ikke at SHG solgte til privatpersoner i 1.kvartal 05 engang jeg. Var først i vår/sommer at jeg begynte å høre om webshoppen. Hvis de ikke har solgt til privatpersoner i hele 2005 mener jeg det er helt riktig at de ikke skal være med i konkuransen om årets billigste webshop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...