Gå til innhold

GTR 2 lanseres til sommeren (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kommer jeg til å kjøpe !

Dersom de viderefører grafikken og simulator følelsen fra GTR så blir dette virkelig noe å se fram til.

Regner med de andre her på forumet som er med å kjøre på tider også kommer til å bli i ekstase for dette.

 

Dere har ikke lagt til linker med screenshots da, kunne vært kjekt å ha det med siden dere nevner det i artikkelen.

Edit :

For de som vil lete mer har jeg tatt ett lite googlesøk her :

http://images.google.no/images?q=gtr2&hl=n...8k+etter+bilder

(er ikke helt sikker på om det var noen treff fra annet enn det vanlige GTR)

Endret av ronnyaa
Lenke til kommentar
Dere har ikke lagt til linker med screenshots da, kunne vært kjekt å ha det med siden dere nevner det i artikkelen.

Det er sluppet to skjermbilder fra GTR 2. Det ene presenteres i artikkelen. Klikk på bildet for å komme til bildegalleriet vårt, hvor du kan titte på det andre skjermbildet også.

 

Google-linken du viser til inneholder bilder fra det første GTR-spillet, samt bilder som overhodet ikke har noe med GTR-spillet å gjøre.

Lenke til kommentar
Det er sluppet to skjermbilder fra GTR 2. Det ene presenteres i artikkelen. Klikk på bildet for å komme til bildegalleriet vårt, hvor du kan titte på det andre skjermbildet også.

5426372[/snapback]

Jeg var ikke klar over at det kun var to bilder som var sluppet av spillet, så jeg ber ydmykt om unnskyldning for at jeg kommenterte det. :blush:
Google-linken du viser til inneholder bilder fra det første GTR-spillet, samt bilder som overhodet ikke har noe med GTR-spillet å gjøre.

5426372[/snapback]

Som jeg sa :
(er ikke helt sikker på om det var noen treff fra annet enn det vanlige GTR)
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...