Gå til innhold

Spillmus fra Creative


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som har fått nok av produkter med "Fatal1ty" på..........  sikkert en god mus, men nok er nok... alt fra CPU/GPU kjølere, mus, hovedkort, lydkort... you name it.. kommer vel snart kaffekopper med fatality på..

5413755[/snapback]

 

Det finnes faktisk. Nei, skjønner ikke hvorfor han skal være så jævla populær.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Midt i blinken for markedet de sikter på: Tenåringer og konfirmanter med litt for mye penger i banken.

 

For oss andre, av den mer voksne gemen, flirer vi lett over hvor dumme folk egentlig er.

 

mvh

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har fått nok av produkter med "Fatal1ty" på..........

5413755[/snapback]

Nei.

 

Men sikkert greit for Fatal1ty som tjener penger i bøtter og spann fordi han er flink til å spille... Personlig ser jeg ingen grunn til å kjøpe noe som har med Fatal1ty å gjøre så sant det ikke utmerker seg kvalitetsmessig i forhold til konkurrerende produkter. Dette er vel første mus fra Creative? De skal ha gjort en kjempejobb om de klarer å forbigå "veteraner" som Logitech og Razer...

Lenke til kommentar
begynner å bli litt teit. opkalle lydkort og mus etter han neste blir vel skjermkort

5413837[/snapback]

 

Finnes det ikke allrede et fatal1ty skjermkort da? Eller blander jeg sammen litt nå? :p

5413874[/snapback]

 

Er vel ikke skjermkort, lydkort derimot finnes vel. I den nye sound blaster serien til creative. Eller finnes det skjermkort også?

Lenke til kommentar
han fatality

 

hvilke spill er det han er så god i?

 

begynner å bli litt teit. opkalle lydkort og mus etter han neste blir vel skjermkort

5413837[/snapback]

Wendel has been a successful competitor in several first-person shooter games. He debuted as a professional gamer in October 1999 by placing 3rd in the Quake III Arena tournament at the CPL's FRAG 3 event. Although he has played with top Counter-Strike and Call of Duty teams, most of his successes have been with one versus one deathmatch games including Quake III Arena, Unreal Tournament 2003, and Painkiller.

 

Wendel started a business selling his "FATpad" brand of gaming mouse mats. He later expanded this into other gaming equipment through a business partnerships with Abit and Creative Labs to create motherboards and sound cards bearing his moniker, the Abit Fatal1ty AA8XE and the Creative X-Fi Fatal1ty FPS.

Notable accomplishments

[edit]

 

Aliens versus Predator 2

1st CPL World Championship ($40,000, Ford Focus)

[edit]

 

Doom 3

1st QuakeCon 2004 ($30,000)

[edit]

 

Painkiller

2nd CPL Summer Championships 2004 ($5750)

1st CPL Summer Championships 2005 ($15,000)

1st CPL NYC World Tour Finals 2005 ($150,000)

[edit]

 

Quake III Arena

3rd Frag 3 1999

1st XSR Invitational 2000

1st RazerCPL Tournament April, 2000 ($40,000)

1st BattleTop Universal Challenge July 22, 2000 ($15,000)

1st World Cyber Games Challenge October, 2000 ($25,000)

1st CPL Australia

3rd CPL Holland

2nd QuakeCon 2001 ($10,000)

2nd CPL Brazil

 

Dere må nok gi mannen litt mer cred. Han er nok verdens mest profesjonelle spiller om jeg får bruke de ordene.

 

EDIT:

http://esports.ampednews.com/?page=articles&id=6501

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...