Gå til innhold

ThinkPad-familien vokser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjermkortet er enten integrert Intel GMA950, ATI Mobility Radeon X1300 eller X1500.

Moobility X1500 har jeg ikke hørt om før. Jeg lurer på hva som skiller den fra f.eks mobility X1600.

 

Ellers: Stilige maskiner. Det virker som det fortsatt oser kvalitet av Thinkpad-serien etter oppkjøpet. Jeg er spent på hva vekten på den største modellen blir inkludert batteri og optisk stasjon. (Det er denne som frister meg mest)

Lenke til kommentar
Skjermkortet er enten integrert Intel GMA950, ATI Mobility Radeon X1300 eller X1500.

Moobility X1500 har jeg ikke hørt om før. Jeg lurer på hva som skiller den fra f.eks mobility X1600.

 

Ellers: Stilige maskiner. Det virker som det fortsatt oser kvalitet av Thinkpad-serien etter oppkjøpet. Jeg er spent på hva vekten på den største modellen blir inkludert batteri og optisk stasjon. (Det er denne som frister meg mest)

5387762[/snapback]

 

Vi har heller ikke hørt om X1500 før :). Vekten vi har oppgitt er med 6 cellers batteriet som er standard. Med optisk drev er den oppgitt til 2,34 kg

Lenke til kommentar
Håper dere får testet T60 når den blir tilgjengelig.

Hadde også sett at dere hadde fått testet Z serien.

 

Kommer det noen tester av IBM i den nærmeste framtid?

 

Ørjan...

5388224[/snapback]

 

Vi har allerede testet Z60m: http://www.hardware.no/tester/baerbar_pc/thinkpad_z60m/20957

 

Vi er i dialog med lenovo om å få testet de nye modellene, når og om dette vil komme vet vi ikke enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...