Gå til innhold

Demo av The Stalin Subway (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har dette skytespillet som vi ikke finner i andre skytespill?

Skjønenr egentlgi ikke hvorfor det utvilkes så sinnsykt mye fps spill når man bruker de samme elementene hele tida. Vennligst overask meg med noe originalt!!

 

Sånn, det var min lille og meget modererte utblåsning ;)

Lenke til kommentar

slik er det da desverre. gleder meg til den dagen du kan tryne på en stein, få vann i øyet, blunke og nyse i et fps spill :) hadde blitt mer stemning med engang.

ser for meg fortissene hadde klagd i mp men.

"faen, jeg bommet fordi jeg blunka!* blunkemode 0*" kicked by punkbuster :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Spillet virker veldig konkret, noe jeg syns er bra. WWII er oppbrukt, den kalde krigen er lite brukt og det er ganske interresant å få se hvordan de minimaliserte den sjangeren.

 

Så får jeg også lære noe om hjemlandet mitt :)

 

Edit: Herregud så raskt det gikk å laste ned fra Gamer! Det går jo i 2200 kbps, ca! :) (dette er ikke rapporteringsinnlegg, bare litt informasjon og facsinasjon)

Endret av Xs2n0n
Lenke til kommentar
slik er det da desverre. gleder meg til den dagen du kan tryne på en stein, få vann i øyet, blunke og nyse i et fps spill :) hadde blitt mer stemning med engang.

ser for meg fortissene hadde klagd i mp men.

"faen, jeg bommet fordi jeg blunka!*  blunkemode 0*" kicked by punkbuster :p

5376945[/snapback]

 

Håper for all del ikke blunking og muligheten til å snuble kommer i fps spill. Blunke gjør man jo uansett, det blir bare dobbelt opp. Snubling vil ikke fungere siden man ikke har kontroll over beinene i slike spill. Blir bare irriterende.

 

Mer levende AI og mer involverende historie samt mer dynamisk miljø er det jeg ønsker.

Lenke til kommentar

syntes det hadde vært tøft jeg. får mer førelse at du er en person og ikke en polygon klatt. kunne kanskje tatt det litt moderat, men syntes det er tøft i f.eks fear når du blir slått ned, faller og reiser deg opp igjen på en realistisk måte. tenk deg å kult å stå bak en kasse, den blir sprengt av en granat og du får en planke i hode og flyr litt bakover og lander på ryggen, så må du reise deg opp igjen. er greit med q3 spill også, men trenger noe nytt.

Lenke til kommentar
Hva har dette skytespillet som vi ikke finner i andre skytespill?

Skjønenr egentlgi ikke hvorfor det utvilkes så sinnsykt mye fps spill når man bruker de samme elementene hele tida. Vennligst overask meg med noe originalt!!

 

Sånn, det var min lille og meget modererte utblåsning ;)

5376852[/snapback]

 

Det selges, derfor lages det, noen liker det gode gammle også :)

Spiller heller et godt gammelt skytespill enn et skytespill der man må ha utvidet keyboard for å kunne bevege seg.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått spilt gjennom det. Det har noen små bugs, og det er noen andre bagateller, men ellers er spillet ganske fint. Grafikken er kjempebra, og den krever lite! Fin ragdoll-fysikk er også et faktum.

 

Det jeg stusset litt over var at det sto på spillets produktside her på Gamer at ting skulle være så interaktive i spillet, men jeg fikk da ikke til å gjøre noe sånn spesielt i demoen. Det bør være mulig å gjøre noe sånn i fullversjonen, ellers har ikke dette spillet noe ekstra å tilby, og da vil det selge dårlig (noe som er synd, for når man ser på spillet teknisk, ser man at utviklerne absolutt har et stort potensiale!).

 

Dessuten synes jeg at det var litt snålt at man spiller en KGB-fyr som snakker flytende engelsk uten tegn til aksent!

 

Vi får se hva tiden bringer, om fullversjonen blir noe bra.

Lenke til kommentar
Tro meg, INGEN russere snakker sånn engelsk! Bare å prøve ut demoen, det. Det er ikke bare engelsk tale, det er britisk aksent!

5379492[/snapback]

Greit nok at mange russere snakker enten dårlig engelsk eller ikke noe engelsk i det hele tatt, men jeg skal ikke sitte her og gjøre ingenting mens du snakker stygt om folket mitt. :p (Neida, overdriver litt nå). For the record, jeg snakker ganske fritt engelsk og klarer flere aksenter. Det kan være fordi jeg snakket engelsk med folk da jeg flyttet til Norge, men moren min, allerede i Russland, snakket og snakker flytende engelsk uten aksent.

 

Det var også ikke noen undervisning av engelsk språk for vanlige folk i løpet av den kalde krigen, helt til perestrojka i 1991. Det er ikke bare på grunn av at russere er fulle, slitne mennesker. :p

 

Nok offtopic. Jeg lurer enda på hvordan jeg får demoen til å funke.

Lenke til kommentar
slik er det da desverre. gleder meg til den dagen du kan tryne på en stein, få vann i øyet, blunke og nyse i et fps spill :) hadde blitt mer stemning med engang.

ser for meg fortissene hadde klagd i mp men.

"faen, jeg bommet fordi jeg blunka!*  blunkemode 0*" kicked by punkbuster :p

5376945[/snapback]

 

Haha! Beste ever :!:

 

Mener å huske jeg gleda meg til det kom :)

Får håpe det er som forventet da :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmm. Demoen funka ikke. Når jeg trykker på "The Stalin Subway Demo" kommer den innstillings-menyen opp og når jeg trykker Ok, forsvinner den og det skjer ingenting. Har også restartet maskinen.

5377060[/snapback]

 

Spillet starter ikke av at du lagrer innstillingene, bruk .exe fila til spillet for å starte det, ikke konfigurer spillet og så tro at det på magisk vis skal starte.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...