Gå til innhold

Nye Dreamcast-spill i 2006 (Dreamcast)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har DreamCast og 8 spill tror jeg hehe ! Syntes den er fet jeg. Har House Of the Dead med Light Gun osv. Soul ette eller annet slåss spill og mange flere.

 

Coolt fotballspill har jeg og flere kontroller. Kan jo liksom ikke gi fra meg Sonic heller =)

 

Men vurdere og selge, så hvis noen er interessert så er det bare og PM så kan vi sikkert ordne noe :thumbup:

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar
Nå vet jeg egentlig ikke hvordan det er med dreamcast i japan, skjønner ikke vitsen med å bruke masse penger på å lage spill til en konsoll som nesten ingen har, og hvertfall ingen kjøper spill til lenger.

5371981[/snapback]

Det er nok ikke brukt mange kronene her. Begge spillene kjører på Naomi i arkadehallene, og som alle vet er en Dreamcast en Naomi med mindre RAM. Derfor er ingen konvertering nødvendig, og kostnadene beløper seg vel mest til embalasje.

 

Det har kommet 2-3 shmups i året til DC i senere tid, og så lenge Naomi fortsatt benyttes til arkade, kommer nok den trenden til å fortsette.

 

Det kommer også ut en hel haug med date-sims i japan hvert år, men disse er både sære og lite importvennlige.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...