Gå til innhold

Ny verktøylinje fra Gule Sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
huff. jeg misliker slike verktøy linjer. sesam.no har jo kommet med en også. google, yahoo, gulesider osv osv osv.

Hvor vil dette stoppe?

5347354[/snapback]

Tja.. Enkelte ganger kan de jo være kjekke. Dvs. hvis de tar minimalt med plass og brukes mye. Selv har jeg et 128 pixler bredt søkevindu for google, men ikke noe annet. Fulle linjer med en lang knapperad slik som denne fra gulesider skyr jeg unna. Gulesider finner jeg på bokmerker de gangene jeg trenger det. Ellers vil bare linja være i veien og gjøre den viste "høyden" på nettsidene mindre.

 

Så enkelt som bildet under kan det gjøres i FF. Jeg får massevis av høyde til nettsidene selv om jeg bare har XGA-oppløsning på den bærbare PCen.

post-3851-1135797479_thumb.png

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Man kan jo bare legge til søkemotorer selv i søkevinduet til Firefox.

5349884[/snapback]

Takk for det glimrende tipset :thumbup:

 

Jeg la enkelt til gulesider.no i søkevinduet ved å trykke på linken på denne siden:

http://mycroft.mozdev.org/download.html?na...bmitform=Search

 

Jeg fikk lagt til wikipedia, Lonely Planet og Engelsk ordbok på samme måte fra denne siden.

 

Da lærte jeg noe i dag også :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...