Gå til innhold

Blogg: God jul og godt nytt år!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er hundre prosent enig med de to foregående postene. Alt dere publiserer er på en eller annen måe en fryd å lese, enten det er høyst interessante temaer, eller utrolig godt/morsomt skrevet. Dere har mange begavede skribenter her på siden som gjør en fantastisk jobb, enten det er å rose spill høyt opp i skyene, å drive totalslakt, interessante features eller nostalgiske, følelsesladde, velskrevne og tankevekkende blogger. Jeg anbefaler alle disse som lesning (for dem som ikke har lest dem), men spesielt de to spillomtalende er underholdende.

 

Jeg må få lov til å si at Kent William Innholts omtale av Myst IV: Revelation er den beste artikkelen jeg har lest her. Her traff han virkelig spikeren på hodet! Og for dere som ikke skjønner så mye av oppsettet - hør "Regression" av Dream Theater, som jeg tror ideen er tatt fra.

 

Bra jobbet, Gamer.no - dere er uten tvil Norges største og beste spillside, og det er jammen ikke mange internasjonale som er bedre enn dere, heller. Dere fortjener en god juleferie nå - keep up the good work! :thumbs:

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg sier også mange takk til Gamer.no for alle artiklene (stavefeil?),

Alle omtalene, bloggene, nyhetene, alt! Omtalene har hjulpet meg og skaffe meg en to-tre nye PC-spill! Nyhetene har fått meg til og sperre opp øyenene for nyheter o.l. Artikkelen om Armed Assault ble jeg overbegeistret for!

 

Så; God jul og godt nyttår fra meg til alle dere på Gamer.no og Diskusjon.no!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...