Gå til innhold

Gmail blir mobilt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Googles nye Gmail Mobile tilpasser seg mobilskjermen din og viser deg vedlegg rett i nettleseren.

Les mer

5302484[/snapback]

<

 

Uff, bortsett fra støtte for visning av vedlegg er dette en stor halvløsning... :hrm:

 

Gjør heller som meg og last ned Opera Mini... På min K750 er det bare herlig å kunne taste inn WWW.gmail.com og kunne lese alt som om jeg satt på en pc... ;)

 

Når Google allerede er såpass nære Opera ASA kunne de to like godt samarbeide om en utgave av Opera Mini med startside fra Google og full støtte av gmail rett på 90 % av mobilene vi har i den vestlige verden. Klarer ikke å la meg irritere når det ligger muligheter for en slik avtale og de ikke bruker den. Idioti. :hrm:

Lenke til kommentar

Det er vel ikke mulig å registrere seg på Gmail dersom man ikke har et amerikansk mobilnummer, eller et telefonnummer fra en del andre utvalgte land. Deriblant ikke Norge.

 

Besøkte også Gmail via mobilen, men der sto det at man måtte registrere seg på web-hjemmsiden, og da er man tilbake til det jeg skrev ovenfor...

 

Man kan visstnok registreres via andre Gmailbrukere, men ellers ser det håpløst ut, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Det er vel ikke mulig å registrere seg på Gmail dersom man ikke har et amerikansk mobilnummer, eller et telefonnummer fra en del andre utvalgte land. Deriblant ikke Norge.

 

Besøkte også Gmail via mobilen, men der sto det at man måtte registrere seg på web-hjemmsiden, og da er man tilbake til det jeg skrev ovenfor...

 

Man kan visstnok registreres via andre Gmailbrukere, men ellers ser det håpløst ut, eller tar jeg feil?

5305423[/snapback]

 

Trenger bare en invitasjon fra noen som har gmail... ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...