Gå til innhold

Stor økning for Hardware-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hvorfor klarer dere ikke å fixe nettverke da? Dette forumet er så buggy at det finnes ikke noe lignende.

5293978[/snapback]

Hvorfor tror du det er så tregt? Fordi det er mer pågang for serverene kanskje?

Egentlig var ikke den statistikken overraskende. :) Kjempebra. Go hw-nettverket.

Lenke til kommentar
Oisann, ikke rart at jeg synes forumet er tregt til tider. :)

5293970[/snapback]

Det har du rett i. Men har ikke merket at det er såmange fler innlegg på forumet.

 

Nå kommer det jo en ny side i hardware-nettverket, så da blir det sikkert enda fler.

5294030[/snapback]

Rundt 5 000 innlegg til dagen, og når man regner litt kommer man frem til at forumet serverer noe 16 700 ganger i timen, noe som blir 280 ganger i sekundet, og det er bare i snitt. Så det er litt aktivitet. :)

Lenke til kommentar
Så hvorfor klarer dere ikke å fixe nettverke da? Dette forumet er så buggy at det finnes ikke noe lignende.

5293978[/snapback]

Hvorfor tror du det er så tregt? Fordi det er mer pågang for serverene kanskje?

Egentlig var ikke den statistikken overraskende. :) Kjempebra. Go hw-nettverket.

5294014[/snapback]

Men de byttet jo nettopp servere! Disse nye må jo være alt for dårlig i forhold til behovet.

Lenke til kommentar
Rundt 5 000 innlegg til dagen, og når man regner litt kommer man frem til at forumet serverer noe 16 700 ganger i timen, noe som blir 280 ganger i sekundet, og det er bare i snitt. Så det er litt aktivitet. :)

5294159[/snapback]

De kunne fort bli mer om maskinparken holdt følge med presset; jeg har selv stadig problemer med å få inn mine vedlegg, og ser stadig melding om at systemet er for overbelastet.

 

Har dere tenkt litt mer på optimalisering? Jeg nevnte i en tidligere tråd at det er endel å hente uten å måtte oppgradere maskinene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...