Gå til innhold

Omtale av Perfect Dark Zero (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omtalen alene ga meg følelsen av 5 av 10, maks 6 av 10 i karakter. Det er fokusert veldig mye på det negative i spillet , så man (jeg) får følelsen av at spillet er dårligere enn sluttkarakteren tilsir.'

6 - "Nokså godt"

 

Et spill som får denne karakteren, er et ganske godt spill som mange vil kunne finne glede i. Her er det imidlertid vesentlige problemer som gjør at spillopplevelsen ikke nødvendigvis er like morsom hele tiden. En god del momenter kunne vært gjort bedre, men ikke i en slik grad at spilleren ikke lett kan bli sittende ved spakene. Definitivt verdt en titt, men vær oppmerksom på at dette ikke er problemfrie spill.

 

Edit: La merke til setningen konklusjonen som sier at hvis du ikke har live kan du fjerne et poeng. Dette rettferdiggjør omtalen litt..

Endret av Agres
Lenke til kommentar
Omtalen alene ga meg følelsen av 5 av 10, maks 6 av 10 i karakter. Det er fokusert veldig mye på det negative i spillet , så man (jeg) får følelsen av at spillet er dårligere enn sluttkarakteren tilsir.'
6 - "Nokså godt"

 

Et spill som får denne karakteren, er et ganske godt spill som mange vil kunne finne glede i. Her er det imidlertid vesentlige problemer som gjør at spillopplevelsen ikke nødvendigvis er like morsom hele tiden. En god del momenter kunne vært gjort bedre, men ikke i en slik grad at spilleren ikke lett kan bli sittende ved spakene. Definitivt verdt en titt, men vær oppmerksom på at dette ikke er problemfrie spill.

 

Edit: La merke til setningen konklusjonen som sier at hvis du ikke har live kan du fjerne et poeng. Dette rettferdiggjør omtalen litt..

5284477[/snapback]

Syns egentlig som regel alle anmeldelser her på gamer.no er helt misvisende i forhold til sluttkarakter. De prøver å forsvare seg selv etterpå, men jeg syns rett og slett de er bare dårlig strukturert. De satser ikke akkurat på å gi et hint om hvor karakteren havner når en leser anmeldelsen, er en overraskelse hver gang en kommer seg gjennom. Bedre en et par andre norske anmeldere men fremdeles langt i fra noe som kan konkurrere med sider som gamespot.

Lenke til kommentar

Jeg syns omtalene på Gamer er kjempe flotte jeg, godt skrevet og det du skriver står til den karakteren som gis, 9/10 ganger etter å ha lest hele, eller bare konklusjonen, klarer jeg å gjette hvilken karakter spillet fikk. Men jeg må innrømme at perfect dark zero var den tiende gangen! ;)

 

Så av de spillene dere har prøvd hittil, hvilket av action/adventure spillene er mest anbefalt?

Lenke til kommentar
Omtalen alene ga meg følelsen av 5 av 10, maks 6 av 10 i karakter. Det er fokusert veldig mye på det negative i spillet , så man (jeg) får følelsen av at spillet er dårligere enn sluttkarakteren tilsir.'
6 - "Nokså godt"

 

Et spill som får denne karakteren, er et ganske godt spill som mange vil kunne finne glede i. Her er det imidlertid vesentlige problemer som gjør at spillopplevelsen ikke nødvendigvis er like morsom hele tiden. En god del momenter kunne vært gjort bedre, men ikke i en slik grad at spilleren ikke lett kan bli sittende ved spakene. Definitivt verdt en titt, men vær oppmerksom på at dette ikke er problemfrie spill.

 

Edit: La merke til setningen konklusjonen som sier at hvis du ikke har live kan du fjerne et poeng. Dette rettferdiggjør omtalen litt..

5284477[/snapback]

Syns egentlig som regel alle anmeldelser her på gamer.no er helt misvisende i forhold til sluttkarakter. De prøver å forsvare seg selv etterpå, men jeg syns rett og slett de er bare dårlig strukturert. De satser ikke akkurat på å gi et hint om hvor karakteren havner når en leser anmeldelsen, er en overraskelse hver gang en kommer seg gjennom. Bedre en et par andre norske anmeldere men fremdeles langt i fra noe som kan konkurrere med sider som gamespot.

5284633[/snapback]

Synd når omtalere eller skribenter forventer 'banebrytende' spill i en allerede ekstremt mettet sjanger. Greit på 90 tallet når ting først begynte å komme. Men nå får spill bare uretferdig behandling fordi folk konstant forventer nye ting.

Igjen: Sticks n' stones~ smak og behag.

Lenke til kommentar
PDZ er desverre den mest skuffende lanseringstittelen til X-box 360.

5285105[/snapback]

Det kan jeg faktisk være enig i.

 

Jeg har ikke rundet hele spillet enda, men nærmer meg slutten. Og det jeg har sett til nå er et veldig labert forsøk på å lage en prequel til Perfect Dark spillet på N64. Bortsett fra grafikken er det lite til ingen forskjell. Og i tillegg er gameplayet ikke i nærheten av N64 versjonen.

 

1) Historien er syltynn og spillet har ingen fortellerteknikk som er noe å snakket om. Samtidig får du ikke noe ekstra innblikk i Johanna Darks personlighet, alt virker så veldig statisk.

 

2) Leveldesignet er rotete og bruk av "navigasjonen" i spillet viser at det er tatt snarveier i spilldesignet.

 

3) AI'en er faktisk svært dårlig og jeg føler til og med at den er dårligere enn N64 versjonen.

 

Flerspillerdelen hjelper lite syns jeg. Den retter ikke opp i inntrykket av spillet. Ja det er morro, men ikke mer enn det. Jeg hadde gledet meg til å se et spill i samme klasse eller bedre enn orginalen på N64. Men faktumet er at dette ikke er i nærheten av en verdig "oppfølger" engang.

 

EDIT: Fullførte spillet nå. Dette var ikke akkurat en veldig god slutt, heller også dårlig "sisteboss" kamp.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

jeg syns spillet var bra og jeg smilte for meg selv da jeg spilte, spesielt online delen. historier i spill har jeg aldri satt av tid til, for meg er det kun knallhard action som gjelder. hva joanna har gjort før driter jeg glatt i. jeg spiller for å spille. så får jeg heller lese en bok seinere. intro, mellomsekvenser, bakgrunn, historie osv har aldri gjort noe for et spill i mine øyne. det glemmer jeg med engang jeg spiller. så skal det være sagt at rollespill og lignende er noe jeg aldri har skjønt noen kan like. men meg om det.

Lenke til kommentar
Omtalen alene ga meg følelsen av 5 av 10, maks 6 av 10 i karakter. Det er fokusert veldig mye på det negative i spillet , så man (jeg) får følelsen av at spillet er dårligere enn sluttkarakteren tilsir.'
6 - "Nokså godt"

 

Et spill som får denne karakteren, er et ganske godt spill som mange vil kunne finne glede i. Her er det imidlertid vesentlige problemer som gjør at spillopplevelsen ikke nødvendigvis er like morsom hele tiden. En god del momenter kunne vært gjort bedre, men ikke i en slik grad at spilleren ikke lett kan bli sittende ved spakene. Definitivt verdt en titt, men vær oppmerksom på at dette ikke er problemfrie spill.

 

Edit: La merke til setningen konklusjonen som sier at hvis du ikke har live kan du fjerne et poeng. Dette rettferdiggjør omtalen litt..

5284477[/snapback]

Syns egentlig som regel alle anmeldelser her på gamer.no er helt misvisende i forhold til sluttkarakter. De prøver å forsvare seg selv etterpå, men jeg syns rett og slett de er bare dårlig strukturert. De satser ikke akkurat på å gi et hint om hvor karakteren havner når en leser anmeldelsen, er en overraskelse hver gang en kommer seg gjennom. Bedre en et par andre norske anmeldere men fremdeles langt i fra noe som kan konkurrere med sider som gamespot.

5284633[/snapback]

 

Har lest endel tråder du har skrevet før, og jeg ser at det går igjen hvor bra gamespot er ditt og datt i forhold til andre spill sider. Etter min mening så synes jeg disse sidene lider av sterk karakter inflasjon og det kan til tider virke som om det er påvirkning fra andre steder enn bare anmelderne sine meninger.

 

For min del synes jeg 7 av 10 er en mer realistisk karakter i forhold til dette spillet. Jeg synes på en måte det blir galt av og gi et spill 9 av 10 når de samtidig referer til at spillet lider av dårlig historie, single player brett design og til tider rare stemme effekter.

Må si meg mektig uenig i den kvaliteten du beskriver i post`en din.

 

Bare for å avslutte med at Perfect Dark var jo uansett et fett spill.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...