Gå til innhold

SHG USB Flash 256 MB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"kan en billigpinne gjøre nytten?" hallo i luken ... lite å finne på? Finn en minnepinne som ikke gjør jobben sin. En pinne er en pinne.

 

Jeg tror jeg har et av markedets tregeste og billigste pinne, men usedvanlig nok så går det helt fint.

 

Ser frem til en test av floppydisker, cd-r plater, usb-kabler, T-krus, og ved(pinne) kjøpt på statoil - "Fungerer dem?"

 

"Usb-kabelen har en fin svart farge, noe matt. Den er ellers mer bøyelig enn det vi forventet, men det blir ikke problemer av den grunn. Vi testet kabelen med å kopiere en film over kabelen og det gikk uten problem. Terningkast 4 (trekk for den matte fargen, kjedeligt design, og ingen ekstrautstyr)."

Lenke til kommentar
"kan en billigpinne gjøre nytten?" hallo i luken ... lite å finne på? Finn en minnepinne som ikke gjør jobben sin. En pinne er en pinne.

 

Jeg tror jeg har et av markedets tregeste og billigste pinne, men usedvanlig nok så går det helt fint.

 

Ser frem til en test av floppydisker, cd-r plater, usb-kabler, T-krus, og ved(pinne) kjøpt på statoil - "Fungerer dem?"

 

"Usb-kabelen har en fin svart farge, noe matt. Den er ellers mer bøyelig enn det vi forventet, men det blir ikke problemer av den grunn. Vi testet kabelen med å kopiere en film over kabelen og det gikk uten problem. Terningkast 4 (trekk for den matte fargen, kjedeligt design, og ingen ekstrautstyr)."

5277253[/snapback]

Har du vondt noe sted? Forstår du ikke at det er forskjell på en billig minnepinne og en dyr? Jo, begge virker, men ikke i lik grad, så hvis du ikke forstod det så er det altså det testen tar for seg. Og cd-r tester er også svært nyttig ... eller var i de dager man brukte sånt. Kvalitet vs pris.

Endret av zappy
Lenke til kommentar
Her snakker vi treg ytelse :

 

Skrivehastighet: 4 MB/s

Lesehastighet: 5 MB/s

5278217[/snapback]

 

Ja, ser ikke helt den store vitsen med å ha så dårlig ytelse for å spare noen småpenger.

 

Har flash dårligere ytelse en HD når det gjelder å dkrive småfiler? (Dvs de raske flashbrikkene altså) Har ikke flash ganske god access, synes de taper mye på å bruke småfiler i disse benchmarkene.

 

AtW

Lenke til kommentar
I minnekortverdenen peker spesielt Lexar og Sandisk seg ut som mest stabilt. Kingston er heller ikke ille, mens spesielt Twinmos, ukjente merker og no-name kort skal unngås. Vil tro dette gjelder i USB-minneverdenen også ettersom disse også er flashbasert.

5283326[/snapback]

Vil ikke si at Twinmos er så ille når det gjelder USB-minnepenner (Tenker jeg på ren USB minnepenn, ikke Redrock mp3 spilleren som jeg ikke skjønner hvorfor kom ut). Snakker man om det andre som Twinmos spytter ut er jeg enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...