Gå til innhold

CDV kunngjør ÜberSoldier (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukk, enda et andre verdenskrig spill med tema "drep onde nazister". Hadde vel kanskje vært bra, hadde det ikke vært for at ideen er brukt ca tusen ganger før i andre spill.

 

Minner meg litt om Return to castle wolfenstein, bare denne gangen er dy styggingen fra de døde (og du er ikke på nazistenes side).

 

Jeg for min del begynner å bli seriøst lei av andre verdenskrig spill, og krigsspill generelt. Når skal det ta slutt?

 

Btw:

 

CDV skryter av avansert grafikk, dynamisk fysikk og realistiske ragdoll-effekter.

 

Hvor mange ganger har man hørt det? Mange ganger, og under halvparten av de som skryter av det klarer å levere det de lover.

Lenke til kommentar

Å herrejemini...

Er det virkelig så vanskelig å få laget et litt originalt spill? Hvor mange ganger må vi se og høre om det jævla eksperimentet som gikk TERRIBLE WRONG?

Har ennå ikke helt glemt skuffelsen i Far Cry da de første zombiene med de latterlige" oooooh jeg har ikke hud på magen min og ting og tang tyter ut av meg...ooooohhhh jeg er så scary....

Den dagen de ringer fra Hamar og forteller meg om mine nye millioner så skal jeg pinadø samle sammen folk og mekke et grufult bra spill.

"One Man...One naziregime...One scientist..." SPAR MEG!:)

Lenke til kommentar

Er ikke bare dårlige ideer men dårlige kunnskaper ute og går blant utviklere idag. Ser ut som de prøver å gjøre det mest mulig enkelt og våger ikke å tenke noe nytt.

 

Eneste spillene som har forbløffet meg de siste årene har vært Splinter Cell som ga deg masse muligheter spillmessig. Blir kvalm å se standard FPS spill om dagen .

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...