Gå til innhold

Demo av And Then There Were None (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaffa meg dette spillet ganske billig fra Amazon.com for en tid tilbake.

Synes spillet er helt greit, men det føles veldig mye ut som et budsjettspill. Dialogene er utrolig dårlige og grafikken er bare middelmådig (neida, grafikk har jo forsåvidt ikke noe spesielt å si i slike spill).

Det er en del fine ting med spillet, tho. Utviklerne har endret litt på historien fra boka slik at vi som har lest den skal få litt utbytte av spillet også. Er også litt kult at du får noen få valg gjennom spillet slik at det er noen få forskjellige slutter på spillet.

Synes det er et helt greit spill, men jeg synes det er alt for straight forward, og det er en god del ting som mangler for at det skal bli skikkelig bra.

 

EDIT: Hvor starter demoen da?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Demoen starter i et rom med bokhyller, kart, globus. Du styrer han fyren som kjørte båten med gjestene i til øya, og i demoen (sålangt) er han å snuser inne på et kontor av noe slag hvor det finnes blant annet et kart på veggen over sticklehaven, bokhyller med bibler, bord med en dagbok, og to dører totalt i rommet som begge er låst. På skrivepulten i rommet finnes også skuffer du kan åpne, og en lampe du kan ta opp (og skru ut lyspæren av). Av andre ting man finner i rommet kan det nevnes teip, "James Holy Bible" og blekkpute og stempel.

 

Sitter fast her, fordi ingenting kan brukes på noe, og lite virker logisk.

 

mvh

Lenke til kommentar

Skal vi se... Får prøve å forklare litt da:

 

Jeg går utifra det første bildet som ble postet:

Til venstre for deg har du ei bokhylle. Gå til høyre til du kommer til den andre bokhylla på motsatt side av rommet. Der er det noen bøker du kan plukke ned. Plukk dem alle ned (tror det er tre eller fire bøker).

Så setter du dem inn der hvor de hører hjemme (altså i tomrommene sammen med bøkene som har samme farge). Da vil en hemmelig dør åpne seg.

Prøv det.

Demoen er ikke som fullversjonen, og dørene der er aldri låst i selve spillet, men siden de er låst her, må dette være fremgangsmåten (du må gjøre slikt en gang i spillet også, dog dørene ikke er låst der da - Sikkert for at du ikke skal få prøve for mye i demoen).

 

Håper dette hjelper. :)

 

EDIT: Noe jeg må legge til angående spillet er at det er noen småting jeg ikke skjønner. Du kan gjøre noen ting i spillet, som å samle fingeravtrykk eller å hente honning i et glass (skal ikke spoile hvordan), men man MÅ ikke gjøre det for å gå gjennom spillet.

Det høres jo i og for seg kult ut, at man kan gjøre ting som ikke er obligatoriske. Det jeg synes er snålt er bare det at disse tingene egentlig ikke kan brukes til noe som helst, og at ingen av dem endrer spillets kurs eller slutt på noen måte. Man får ikke noe godt/vondt ut av å gjøre dem, og man blir ikke mer (u)sikker på hvem morderen(e) er. :hmm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Ok fant det ut selv. Du trenger å putte tilbake bøkene du putter i bokhyllene med dine samsvarende farger. Da åpner en hemmelig dør seg. Du vil nå være i et safe-rom. Kombinêr bibelen med coded message og telegrammet med kodene på. Du får et nytt ark med kombinasjonen til safen. (28,11,49). Åpne safen, og finn et nytt rom.

 

I dette rommet plukker du opp gummibåten på gulvet (den gule) og går bort til skuffene. Klikk litt på skuffene til du har fått 4 objekter: båtkort, mikrofon, ørepynt (ravn), og en del av et dokument.

Deretter skifter du rekkefølgen på skuffene til "RULE THE WAVES" og en ny dør åpner seg. Du kan gå tilbake til det forrige rommet, bruke lampen på radioen + mikrofonen og prøve å snakke, men du får en "skummel" beskjed om å holde deg unna. Kom deg tilbake til den nye døren som ble åpnet. Slå på lyset, og gå ned. Demoen ferdig.

 

mvh

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...