Gå til innhold

Revolution - litt kraftigere enn Xbox? (Maskinvare/Rev)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuffende av nintendo at de ikke vil gjøre revolution raskere enn det. Vil sannnsynligvis bare øke gapet mellom microft og sony.

5263768[/snapback]

 

Hæh?

 

Men uansett: Titt litt på Resident Evil 4. Prøv å se for deg samme spillet, med dobbelt så mange detaljer. Da snakker vi om et ganske pent spill. Pent nok?

 

Selvfølgelig ikke i HD, men det støttes jo uansett ikke.

Lenke til kommentar

Mange måter å tolke det på.

Det er jo snakk om at prisen på konsollen kan bli ned i 99-150 dollar.

Hvilken "ny gamer" kjøper en maskin til 300-400 dollar for å prøve ut noe som ser morsomt ut?

Grafikkmessig synes jeg det er litt synd, men ingen spill har blitt vist enda, så vi får se.

Skal ikke se bort fra at prisnivået og størrelsen på maskinen vil gjøre at tonnevis ser på det som et veldig lite hopp å kjøpe maskinen for å prøve det ut. Ergo, mindre barriere for å faktisk ta hoppet og kjøpe selv om en ikke normalt spiller mye spill.

Eneste som er bekymringsverdig er at en konsoll normalt varer i 5-6 år, og hvor er da Nintendo med sin grafikk om 3 år? Grafikk er ikke viktig, men folk ser ikke på sort hvitt filmer lengre når de har valget om å se de i farger. (Dårlig metafor)

Endret av AciD18
Lenke til kommentar

Altså, jeg håper virkelig ikke at Nintendo planlegger å lage en konsoll med lignende ytelse til dagens Xbox. Det er bare ikke holdbart. Joda, grafikken har veldig lite å si, men om grafikken blir såpass dårlig er jeg usikker på om jeg liker det.

 

Det skulle være fult mulig å pakke såpass mye teknologi inn i Revolution-maskinen at den burde bli en god del bedre enn originale Xbox. Tross alt kom Xbox-en ut for 4 (?) år siden, og på de fire årene bør maskinvareteknologien ha økt betraktelig.

Lenke til kommentar

Jeg tror folk flest glemmer en ting.

 

Nintendo revolution skal jo ikke produsere HD grafikk slik som 360 og ps3 skal ;) . Da trenger man jo ikke så mye maskinkraft. Husk at Jim Merrick sa at "A difference will not excist" når det gjelder grafikk mellom 360, ps3 og rev på en vanlig standard tv. :roll:

Lenke til kommentar

Siden min egen tråd om dette ble stengt får jeg skrive her :hmm:

 

Tror det er svært lurt av Nintendo å gå en annen vei enn de to store. Det koster fryktelig mye å skulle konkurrere med to så svære selskaper. Ved å ha hovedfokus på spillbarhet og lav pris kan de faktisk ende opp med å tjene masse penger på sin nye konsoll. Hvis den nye kontrollen blir så innovativ som det kan virke som så vil jeg definitivt kjøpe Revolution i tillegg til en av de andre.

Lenke til kommentar

Nintendo bruker mer tid på En ting en noe annet, og det er gameplay. Det trengs ikke 4Ghz gir ikke nødvendigvis bedre gameplay enn 800Mhz. Revolution vil jeg se på som en tilleggsmaskin der kun Nintendos egne spill vil bli kjøpt, Så gjenstår det vel bare å se hva mulighetene blir med kontrolleren, det er jo den som er spennende her!

Lenke til kommentar
Høres flott ut! Hvis det kommer noen Pokemon-spill er den maskin på oppkjøpslista!

5264493[/snapback]

Hvis det kommer noe annet enn Pokemon (og super mario) spill skal jeg vurdere den. :p

 

Men den ser da bra ut denne, liten, stille, pen og billig. Forstår egentlig ikke hvorfor folk begynner å grine over spesifikasjonene, den vil nok gi mer enn god nok grafikk.

Selv skal jeg nok ha meg en xbox360 eller ps3, men siden denne blir så billig kan det jo bli 2 konsoller :hmm:, kontrollen til revolution ser jo spennendes ut.

Endret av bensinkanna
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...