Gå til innhold

Radeon X1600 blir mobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitat fra anand for å få den saken ut av verden :)

We have to insist that it is not impossible to actually sit down and properly plan out a launch based on NVIDIA's stellar performance for more than a year now. Every time we sit down with ATI, we tell them something along the lines of "our readers need to see availability on the day that a product is announced", but it seems that our words fall on deaf ears. The graphics market is cluttered enough without a bunch of apparitions floating around that, more than likely, won't show up for weeks or even months after we were told they would. And what happened with the X1800XL All-In-Wonder? The situation is absolutely not acceptable.

That being said, we can't repeat enough how frustrating it is that ATI can't seem to get their parts out when they say they will. This is just unacceptable, and reflects poorly on ATI as a company. Although we are definitely more concerned with how their equipment actually performs over when it comes out, we would still very much like to see the parts on shelves the day that they are released. It's more than a matter of corporate and professional courtesy; this has become a blatant abuse of the enthusiast community to promote an image through the paper launch of products. All we have for months beforehand are promises of a product that may or may not live up to initial reviews.

Når det er sagt, så virker det som et ganske lovende kort, jeg liker at integrerte kort også er litt "I vinden"

AtW

Lenke til kommentar
Når det gjelder ytelsen, scorer løsningen rundt 3800 poeng i standardtesten i 3DMark2005 (1024x768, 0x AA/AF). Det er om lag 1400 poeng bedre enn forgjengeren Mobility Radeon X700.

Som en sidekommentar kan jeg ta med at den stasjonære X1300 Pro oppnår ca 2800 poeng i standardtesten til 3DMark05. Mobility X1600 er altså ikke så veldig mye sterkere enn dette.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...